Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قوانین سخت بوندسلیگا؛ حتا مربی تیم ملی آلمان اجازه حضور در ورزشگاه را ندارد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر یوآخیم لوو
یوآخیم لوو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت‌های فوتبال آلمان با نظارت شدید برگزار می‌شود و حتا یوخایم لو، سرمربی تیم ملی آلمان هم نمی تواند بازی‌ها را از نزدیک تماشا کند

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه آلمانی «بیلد»، لیگ فوتبال آلمان (بوندسلیگا) از شنبه 27 ثور دوباره از سر گرفته می‌شود اما خبری از تماشاگر در این بازی ها نخواهد بود. نکته مه اینکه حتی سرمربی تیم ملی آلمان نیز نمی تواند بازی ها را از نزدیک تماشا کند.

بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
صدرنشین بوندسلیگا آماده شروع لیگ میشود

یوخایم لوو معمولا برخی از بازی های بوندس لیگا را از نزدیک تماشا می کرد تا انتخاب های بهتری برای مانشافت داشته باشد اما سرمربی تیم ملی آلمان، فعلا نمی تواند از نزدیک شاهد عملکرد بازیکنانش باشد. به دلیل خطرهای ناشی از شیوع ویروس کرونا، بوندس لیگا تحت نظارت شدید برگزار خواهد شد تا بازیکنان یا کادرفنی تیم ها دچار مشکل نشوند.

در همین حال، مدیر باشگاه دورتموند می‌گوید که ابتلای یک بازیکن به ویروس کرونا نمی‌تواند باعث لغو تمامی رقابت‌ها شود. کرامر مدیر باشگاه دورتموند گفت:«همه تست های کرونای بازیکنان ما منفی بود اما اگر یک نمونه مثبت هم پیدا می شد نباید باعث شود که ما از بازی کردن محروم شویم و یا بوندسلیگا دوباره به تعلیق درآید.»
او درباره بازی بدون تماشاگر گفت:«هیچ تیمی نمی تواند که بازی بدون تماشاگر را ترجیح دهد اما در چنین شرایطی مجبور هستیم. بازی بدون تماشاگر بهتر از این است که اصلا بازی برگزار نشود. بسیار خوشحالیم که لیگ قرار است که دوباره از سر گرفته شود چرا که هر باشگاهی اگر بازی ها برگزار نشوند با زیان مالی زیادی مواجه خواهد شد

دورتموند با اختلاف 4 امتیازی نسبت به بایرن مونیخ در رده دوم رقابت های بوندسلیگا جای دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала