Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدر حبیب نورمحمدوف به کما رفت

عضو شوید
عبدالمنان نورمحمدوف مربی مبارزات آزاد روسیه در شفاخانۀ در مسکو بستری شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «اکسپرس اسپورت»، عبدالمنان نورمحمدوف، پدر حبیب نورمحمدوف قهرمان مبارزات آزاد روسیه در وضعیت بحرانی در یک پروازه ویژه از داغستان به بیمارستانی در مسکور انتقال داده شده است.

حبیب نور محمدوف و تونی فرگوسن  قهرمانان جهان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حبیب از مسابقه با فرگوسن امتناع ورزید

بر اساس گفته‌های اعضای خانواده این مربی، او در حال حاضر در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و به کما رفته است.عبدالمناف نورماگومدوف که 57 سال دارد و یک مربی ورزش‌های رزمی است، در جریان بهبودی از بیماری ذات‌الریه با مشکلاتی رو‌به‌رو شد و هم‌اکنون سلامت وی در وضعیت بحرانی قرار دارد. همین اتفاق باعث شده تا رابطه بین حبیب و کانر وارد ابعاد جدیدی شود. 

پس از انتشار خبر وخامت حال پدر نورماگومدوف از جانب کادر پزشکی قهرمان حال حاضر دسته سبک‌وزن UFC، سیلی از پیام‌های حمایتی خطاب به حبیب نورماگومدوف در شبکات اجتماعی به‌راه افتاد اما هیچکدام غافلگیرکننده‌تر از پیامی نبود که از دوبلین ایرلند رسید. کانر مک‌گرگور که به‌طور متقابل، هرگز رابطه خوبی با رقیب داغستانی خود نداشته است، برای پدر وی آرزوی سلامتی کرد و گفت برای خانواده نورماگومدوف دعا خواهد کرد:

برای بهبودی عبدالمناف نورماگومدوف دعا خواهم کرد. این مرد بیشتر از چیزی که ما می‌دانیم مسئول تربیت قهرمانان جهان در رشته‌های رزمی مختلف بوده است. او یک نابغه رزمی است! امشب از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدم. حالا برای خانواده نورماگومدوف دعا می‌کنم.

این بیانیه در حالی منتشر شده است که مک‌گرگور چند روز پیش در جدیدترین اظهار نظر خود درباره نورماگومدوف، او را با لفظ «موش کوچک و ترسو» خطاب کرده بود. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала