Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا به خاطر کرونا 220 میلیون ضرر کرد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا به خاطر کروناویروس با ضرر بودجوی 220 میلیون یورویی روبرو شده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پس از تأثیر کوید 19 نتوانست تعادل بودجوی را ایجاد کند و تا پایان جون با مشکل روبرو خواهد بود.

این همه‌گیری فوتبال را به بُن بست رسانده و منجر به کاهش چشمگیر درآمد  تمامی باشگاه‌ها از جمله بلوگرانا شده است.

کاتالان‌ها تحقیقاتی در مورد تأثیر این ویروس بر درآمد باشگاه انجام داده‌اند و تخمین زده شده که آنها حدود 150 میلیون یورو ضرر کرده‌اند.

روزنامه "لاگواردیا" با در نظر گرفتن عدم فروش تکت نیوکمپ، تعطیلی فروشگاه‌های رسمی، موزیم و همچنین توقف فعالیت آکادمی‌های این باشگاه در سراسر جهان مبلغ 154 میلیون یورو را محاسبه کرده است.

ضررهای احتمالی آنها در منطقه فروش بازیکن اضافه شده که 124 میلیون یورو تخمین زده شده بود ولی هنوز هم برای تعادل حساب‌ها 70 میلیون یورو از دست رفته است.

یکی از راه‌هایی که بارسلونا در تلاش برای کاهش این رقم است از طریق مکانیسم ERTE هم برای بازیکنان و هم برای کارمندان باشگاه بوده و تخمین زده می‌شود که این باشگاه بین 40 تا 50 میلیون یورو پس انداز نماید.

بارسلونا امیدوار است بازیکنانی مانند نلسون سمدو، آرتور ویدال و ژان کالر تودیبو را در این بین به فروش برساند تا این کمبود را کاهش دهد.

پس از آن پول تلویزیون وجود دارد که از طریق آن اگر بازی‌های باقی‌مانده لالیگا سانتاندر برگزار شود بارسلونا 20 تا 25 میلیون یورو درآمد خواهد کرد.

سرانجام یک جریان مهم درآمد برای بارسلونا از طریق موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود که باعث افزایش بیشتر درآمد این باشگاه می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала