Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیانیچ به چلسی می‌رود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر میرالم پیانیچ Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина
میرالم پیانیچ       Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه یوونتوس قصد دارد که تابستان امسال جورجینهو را در مبادله با پیانیچ به تورین منتقل کند.

به گزارش اسپوتنیک، با آنکه خبرهایی در مورد احتمال انتقال میرالیم پیانیچ به بارسلونا وجود دارد اما یونتوس جورجینهو هافبک چلسی را در مبادله‌ای برای میرالم پیانیچ در نظر گرفته است.

دو تیم مذاکرات شان راجع به توافق احتمالی مبادله‌ای تابستانی با میرالم پیانیچ و جورجینهو را آغاز کرده‌اند. مائوریسیو ساری سرمربی یوونتوس که با این بازیکن ایتالیایی در ناپولی و چلسی کرده را دوست دارد این‌بار به یوونتوس منتقل کند و برای این کار آماده است پیانیچ را فدا کند.

تیم سری آ همچنین در مورد پیوستن ستاره بوسنیایی به بارسلونا یا پاریس ژرمن صحبت کرده است. پیانیچ 30 ساله که از سال 2016 در یووه حضور دارد به احتمال زیاد می‌توانست در مبادله‌ای با آرتورمیلو به بارسا برود اما ستاره برزیلی تصمیم به ماندن در کاتالونیا گرفت، در همین حال لئوناردو مدیر ورزشی PSG نیز از علاقمندان شدید پیانیچ به شمار می‌رود.

View this post on Instagram

Well done lads 👏🏻👊🏻💪🏻🙌🏻 #comeonchelsea 💙 #J5

A post shared by Jorginho Frello (@jorginhofrello) on

تصمیم آرتور سبب شد تا یوونتوس مذاکرات خود را با چلسی افزایش دهد و ببیند آیا آنها قصد دارند جورجینهو را بفروشند یا خیر. این هافبک دو سال پیش و در همان تابستان با ساری به باشگاه لندنی رفت و بعد از یک فصل اول دشوار، اکنون یکی از بهترین مجریان چلسی شده است البته که بهبود فُرم او بعد از عزیمت ساری به یوونتوس، زیر فرانک لمپارد انجام شد.

این بازیکن 28 ساله قبل از رفتن به چلسی سه فصل را با ساری در ناپولی سپری کرد.

پیانیچ تا سال 2023 قرارداد دارد اما نتوانسته ساری را متقاعد كند كه وی عضو اصلی تیم باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала