Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز: کافی‌ست مسی به لاوتارو بلی بگوید

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز سوارز، اسطوره فوتبال و تنها بازیکن اسپانیایی که برنده توپ طلا شده است، در مورد انتقال لاوتارو به بارسا صحبت کرد و مدعی شد که اگر مسی به او بلی بگوید، این نشان دهنده آن خواهد بود که با او راحت است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا مدتی‌ست که به شدت برای جذب لاوتارو مارتینز تلاش دارد و می‌خواهد هر طوری شده این بازیکن را در تابستان به خدمت بگیرد.

Everton, in blue, and Lyon players clash during a Group E Europa League soccer match between Everton F.C. and Olympique Lyon at Goodison Park Stadium, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مهاجم لیون گزینه دوم بارسا بعد از لاوتارو

لوئیز سوارز اسطوره فوتبال و تنها بازیکن اسپانیایی که در سال 1960، برنده توپ طلا شده است، در مورد انتقال لاوتارو به بارسا با کادنا سر صحبت کرد و مدعی شد که ابتدأ باید مسی بلی بگوید.

او گفت:" مسی لاوتارو را به خوبی می شناسد زیرا در تیم ملی آرجانتین با هم بازی می کنند. اگر او بله بگوید، به این معنی است که او با لاوتارو راحت است، همانطور که او با لوئیز سوارز اروگوئه‌ای راحت است و این می‌تواند چراغ سبز برای انتقال او باشد. من درباره لاوتارو چیز زیادی نمی دانم، زیرا فقط چند بازی او را در اینتر دیدم، اما همه درباره او صحبت می کنند و می‌دانم که او در فصل گذشته خیلی خوب بود و گول‌های زیادی زد، پس بارسا انتخاب درستی انجام داده است".

این در حالی‌ست که اینترمیلان آماده نیست این بازیکن را به فروش برساند و بارسلونا مجبور است تا لاوتارو را قانع سازد و مبلغ فسخ قراردادش را پرداخت کرده و او را به نیوکمپ ببرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала