Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قطر، محل اردوی تمرینی پی‌اس‌جی و لیون جهت آمادگی برای لیگ قهرمانان

© AP Photo / Daniel Coleپاریسن جرمن - پی اس جی
پاریسن جرمن - پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو باشگاه پاریسن‌جرمن و لیون در نظر دارند تا جهت آمادگی برای رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در کشور قطر اردوی تمرینی برگزار کنند.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً دولت فرانسه اعلام کرد که تا ماه سپتمبر تمامی فعالیت‌های ورزش متوقف خواهد بود و اجازه برگزاری تجمعات را نخواهد داد.

کولیبالی - اسپوتنیک افغانستان
هشدار به یونایند، پی اس جی به الماس سیاه نزدیک شد

پس از این فرمان، فدراسیون فوتبال فرانسه لیگ فوتبال این کشور را لغو کرد و پاریسن‌جرمن را به دلیل صدر نشینی در جدول، قهرمان فصل 19-2020 اعلام کرد.

حالا دو باشگاه پاریسن‌جرمن و لیون تصمیم دارند تا جهت آمادگی برای رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در کشور قطر اردوی تمرینی برگزار کنند و در این رقابت‌ مهم اروپایی اشتراک کنند.

از سویی هم فینال جام حذفی فرانسه که قبل از این به تعویق افتاده بود، میان پی اس جی و لیون برگزار می شود و فینال جام اتحادیه فرانسه هم میان پاریسن‌جرمن و سنت اتین برگزار خواهد شد.

هنوز زمان این مسابقات مشخص نشده است اما احتمال دارد که فدراسیون فوتبال فرانسه این بازی‌ها را تا دو ماه برگزار کند.

باشگاه‌های لیون و پاریسن جرمن تلاش دارند تا فدراسیون فوتبال این کشور و باشگاه سنت اتین را برای پذیرفتن چنین طرحی متقاعد بسازند و هر دو فینال نیز در قطر برگزار شود.

این در حالی‌ست که کشور قطر تمامی مرزهایش را بر روی اتباع خارجی بسته است و مشخص نیست که با این طرح موافقت خواهد کرد یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала