Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: با این نوع بازی‌کردن در لیگ قهرمانان پیروز نمی‌شویم

© REUTERS / Juan MedinaЛионель Месси на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی ابر ستاره آرجانتینی بارسلونا به سران این تیم هشدار می‌دهد که آنان پس از بحران کرونا ویروس باید بهبود یابند.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی اعجوبه آرجانتینی بارسلونا در جدیدترین مصاحبه‌اش به سران باشگاه کاتالانی هشدار داد که باید این تیم پس از بحران کرونا ویروس تقویت شود.

مسی تأکید کرد که بارسلونا نمی‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شود مگر این‌که عملکرد خود را بهبود ببخشد.

کوید 19  از مارچ تاکنون در سطح جهانی فوتبال را متوقف کرده و ورزش را به حالت آماده باش درآورده است و رقابت‌های امثال لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا از آن زمان تا کنون برگزار نشده است.

هفته گذشته بارسا که به تمرینات انفرادی خود را از سر گرفته قرار است با برگشت فوتبال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و در دور یک شانزدهم نهایی برابر ناپولی بازی باقی مانده خود را انجام دهد.

غول اسپانیایی در فبروری با نتیجه 1-1 برابر ناپولی متوقف شد و حالا مسی مدعی شد که بارسا نمی‌تواند عنوان لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد، دیدگاهی که ستین در ماه اپریل به اشتراک گذاشت.

برن ده 6 توپ طلای فوتبال در مورد لیگ قهرمانان اروپا پیش از بازگشت مجدد احتمالی در آگست برای بارسا هشدار داد.

مسی به "اسپورت" گفت: "من هیچ وقت در تیمی که داریم شک نمی‌کنم و شکی ندارم که می‌توانیم همه بازی‌های باقی مانده را برنده شویم اما نه با بازی کردن به روشی که بازی می‌کردیم."

مسی افزود: "اکنون همه عقیده خود را دارند و همه آنها بسیار قابل احترام هستند. فکر من براساس این واقعیت است که هر سال در لیگ قهرمانان اروپا خوش شانس بودم و می‌دانم که با همانطور که بازی می‌کردیم بردن آن امکان پذیر نیست. شاید ستین اشتباه گرفته شود."

بارسا از 27 بازی قبلی در لالیگا 58 امتیاز گرفته و در صدر جدول لالیگا قراردارد در حالی‌که رقیب سخت‌اش رئال مادرید از این تعداد بازی 56 امتیاز گرفته و دوم است.

با شروع مجدد بوندس لیگا آلمان در روز شنبه مقامات لالیگا نیز به دنبال از سرگیری فصل 2019-20 هستند.

مسی می‌گوید: "این استراحت ممکن است به نفع ما باشد اما می‌خواهیم ببینیم که آیا آنها می‌توانند مسابقات را شروع کنند و شک و تردیدهایی به جا خواهیم گذاشت زیرا ما وقتی شروع می کنیم‌ سطح مورد نظر خود را بررسی می‌کنیم که می‌توانیم به آن برسیم؟"

او افزود: بازگشت به تمرین اولین قدم است اما باید به خودمان اعتماد کنیم و باید اقدامات احتیاطی لازم را ادامه دهیم و فرض کنیم که باید هنگام ورود اما در پشت درهای بسته بازی را شروع نماییم."

مسی اضافه می‌کند: "من شخصاً مشتاقانه منتظر مسابقات هستم. ما می‌دانیم که همه چیز عجیب خواهد بود، بدون هواداران در ورزشگاه و با موضوع تمرکزهایی که واقعاً دوست نداریم مجبور به جدا شدن از خانواده‌های خود شویم. ببینید چگونه به نظر می‌رسد؟"

کاپیتان بارسا در ادامه تصریح نمود: "از نظر جسمی احساس خوبی دارم. این روزها در خانه تمرین می‌کردم و فکر می‌کنم این به من کمک کرد تا تناسب داشته باشم. محصوریت بسیار سخت اما با بچه‌ها و با آنتونلا همه چیز به پایان می‌رسد تا لحظاتی شود که من سعی می‌کنم از همه لذت ببرم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала