جهان دارنده اولین تریلیونر می‌شود

© AFP 2023 / Manjunath Kiranجهان دارنده اولین تریلیونر می‌شود
جهان دارنده اولین تریلیونر می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظر سنجی نشان می‌دهند که رئیس شرکت آمازون نخستین تریلیونر تاریخ خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، نتایج نظر سنجی Forbes نشان می‌دهد که جف بزوس، مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آمازون، شخصی است که شانس تبدیل شدن به نخستین فرد با یک تریلیون دالر ثروت را در در جهان دارد.

کمک ۱۰ میلیارد دالری بنیانگذار شرکت آمازون برای نجات زمین - اسپوتنیک افغانستان
کمک ۱۰ میلیارد دالری بنیانگذار شرکت آمازون برای نجات زمین

در این نظر سنجی که با محاسبه ثروت از طریق میزان رشد ثروت این افراد در سال های اخیر و با استفاده از داده های ثروتمندان جهان که توسط فوربس منتشر می شود جف بزوس می تواند در سال 2026 و در سن 62 سالگی به یک تریلیونر تبدیل شود.
شرکت آمازون طی 5 سال گذشته به طور متوسط رشد 34 درصدی را شاهد بوده است و در صورت طی شدن این روند به احتمال زیاد بزوس می تواند تا سال 2026 به ثروت تریلیون دالری رسیده و بر صدر جدول ثروتمندترین انسان های روی کره زمین شود.
در این نظر سنجی «شو جیایین» نیز پتانسیل رسیدن به 1 تریلیون دالری را دارد، اما ممکن است برای رسیدن به این آرزو نیازمند زمان بیشتری باشد. جالب اینکه در لیست ارائه شده نشانی از بیل گیتس، مدیر عامل شرکت مایکروسافت نیست و به احتمال زیاد این کارآفرین رسیدن به چنین ثروت عظیمی را تجربه نخواهد کرد.
اکنون ثروت بزوس حدود 143 میلیارد دالر تخمین زده می شود. با شروع ویروس همه‌گیر و افزایش تقاضا برای خرید آنلاین، سهام آمازون به شدت افزایش یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала