Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کروس: تا پایان قراردادم در رئال می‌مانم

© AP Photo / Francisco SecoНемецкий футболист Тони Кроос
Немецкий футболист Тони Кроос - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید، در مورد شایعه پیوستنش به منچسترسیتی واکنش نشان داد و مدعی شد که به تعهدش وفادار خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید، در سال 2014، از بایرن مونیخ به این تیم پیوست و درخشش فوق‌العاده در ترکیب کهکشانی‌ها داشته است.

Немецкий футболист Тони Кроос - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مخالفت کروس با کاهش دستمزد بازیکنان

کروس که یک فصل دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد، مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار دارد و یکی از این باشگاه منچسترسیتی است که می‌خواهد این بازیکن را جانشین داوید سیلوا سازد.
این هافبک با تجربه اما به جدایی خودش از رئال مادرید واکنش نشان داد و مدعی شد که تا پایان قراردادش در این تیم خواهد ماند.
کروس به یورو اسپورت در این مورد گفت:" من یک سال دیگر در رئال مادرید قرارداد دارم و احساس می‌کنم که دوست دارم در این‌جا بمانم، راستش در مورد پیوستن به تیم دیگری فکر نکرده‌ام اما رفتن به لیگ انگلیس که بازی‌ها بیشتر فزیکی است، در سن 33 سالگی زیاد معقول نیست. نمی‌توانم تصور کنم و هیچ برنامه‌ای در این مورد ندارم".
این در حالی‌ست که کروس یک فصل با پپ در بایرن همکاری داشت و به دلیل نیمکت نشینی و نداشتن نقش پررنگ در برنامه‌های گواردیولا، از این تیم جدا شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала