Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش بارسا برای حضور مجازی هواداران در نیوکمپ

© AFP 2023 / Lluis GeneЮный болельщик с плакатом с изображнием форварда "Барселоны" Лионеля Месси перед матчем между "Барселоной" и "Реал Мадридом" в Барселоне
Юный болельщик с плакатом с изображнием форварда Барселоны Лионеля Месси перед матчем между Барселоной и Реал Мадридом в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا تلاش دارد تا در بازی‌های خانگی با استفاده از تکنالوژی روز، برای حضور هوادارانش در ورزشگاه چاره‌ای بسنجد.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های لالیگا در ماه جون بدون حضور تماشاگران، پشت درهای بسته از سرگرفته خواهد شد و باشگاه بارسلونا از 11 بازی باقی مانده، 6 بازی را در ورزشگاه نیوکمپ میزبان خواهد بود و از همین حالا تلاش دارد تا به نوعی هوادرانش را در ورزشگاه داشته باشد.

کای هاورتز  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسلونا پدیده دیگر بوندسلیگا را میخواهد

به همین منظور طرحی را با همکاری یکی از حمایت کننده‌های باشگاه به نام "کورپا"، روی دست گرفته است که با عملی ساختن آن، هوادران به صورت مجازی در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

براساس گزارش مارکا، باشگاه بارسلونا در نظر دارد تا اسکرین بزرگی را در ورزشگاه نصب کند و هوادارانی‌که عکس‌های‌شان را به شرکت "کورپا" می‌فرستند، در آن نمایش داده شود و از این طریق تیم شان را تشویق کنند.

این طرح زیر نام " بیایید این بازی را باهم پیروز شویم" عملی خواهد شد و مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان باشگاه یکی از حامیان بزرگ این طرح است.

این در حالی‌ست که باشگاه مونشن گلادباخ قبل از این طرح را به شیوه دیگر و با نصب عکس‌های تماشاگران بر چوکی‌ها عملی ساخته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала