خبر مرگ عبدالله بن زاید توسط وزارت خارجه امارات تکذیب شد

© AFP 2023 / STRINGERخبر مرگ عبدالله بن زاید توسط وزارت خارجه امارات تکذیب شد
خبر مرگ عبدالله بن زاید توسط وزارت خارجه امارات تکذیب شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر مشاور در امور خارجه امارات متحده عربی گزارش ‌های مبنی بر کشته شدن عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه این کشور را تکذیب کرده و آنها را «جعلی» خواند.

به گزارش اسپوتنیک، انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات متحده عربی گزارش‌های مبنی بر کشته شدن عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه این کشور را تکذیب کرده و آنها را جعلی از طرف قطر خواند.

پیش از این، ویدیویی یک موتر در حال سوختن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن ادعا شده بود که این یک حمله تروریستی است که در نتیجه آن عبدالله بن زاید آل نیهان کشته شده است.

انور قرقاش در توئییر خود نوشت که «امروز با عبدالله بن زاید صحبت کردم و مدت طولانی در مورد جعلیات حساب‌های قطری خندیدیم».

وی همچنان از همسایگان امارات متحده عربی خواست تا «محتاطانه و خردمندانه» باشند و برای وزیر خارجه آرزوی سلامتی و عمر طولانی کرد.

عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر در جون سال 2017 میلادی روابط دیپلماتیک خود با قطر را قطع و این کشور را به حمایت از تروریسم متهم کردند. امارات تمام روابط خود را از جمله حمل و نقل با قطر را قطع کرده است. در پاسخ، مقامات قطر گفتند که اقدامات همسایگان ناشی از حسادت به موفقیت‌های اقتصادی این کشور است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала