Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سفر به پاریس و حضور در سکس پارتی

© AP Photo / Franka Brunsشیوه های غیرمعمول سکس فاحشه های روم قدیم
شیوه های غیرمعمول سکس فاحشه های روم قدیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق گزارش ها یک ستاره شاغل در لیگ برتر فوتبال انگلستان قوانین قرنطینه را شکسته و برای شرکت در یک مهمانی جنسی به پاریس سفر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، منابع خبری در انگلیس ادعا میکنند که یک فوتبالیست نامدار لیگ برتر پس از شکستن قوانین قرنطینه خانگی به پاریس سفر کرده است و پس از حضور در یک جشن در یکی از رستوران ها با اجاره خانه ای حداقل با یک دختر رابطه جنسی داشته است.

بر اساس ادعای روزنامه سان، در این پارتی شبانه که در رستورانی به نام مخمل در نزدیکی خیابان لوکس شانزه لیزه برگزار شده است، حدود 15 نفر حضور داشتند که همگی سرگرم نوشیدنی های الکی بوده اند. این در حالیست که در فرانسه نیز به دلیل ویروس کرونا این تجمعات کاملا ممنوع است.

همچنین ادعا شده است که یک فروشنده مواد مخدر نیز در این مهمانی حضور داشته است.

یک منبع به روزنامه سان گفته این بازیکن زمانی که برای خانم ها برای رفتن به رستوران تاکسی درخواست میکرده در خیابان دیده شده است.

این در حالی است که آنان خدمه و کارمندان رستوران را به صورت خصوصی استخدام کرده بودند.

بر اساس این گزارش پس از حضور در رستوران بیشتر از این جمعیت به یک آپارتمان رفته و در آنجا نیز این بازیکن فوتبال سرگرم رابطه جنسی شده است.

گزارش روزنامه سان با وجودی که نامی از این بازیکن نبرده است، اما با توجه به شروع مجدد رقابت های لیگ و آغاز تمرینات، میتواند این اتفاق طبعات سختی برای این بازیکن داشته باشد.

این در حالیست که در ماه مارچ، جک گریلیش ستاره آستون ویلا و در ماه آپریل واکر مدافع منچسترسیتی و مویسه کین بازیکن اورتون به دلیل رسوایی جنسی سوژه خبرگزاری ها شده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала