معرفی وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث توسط اشرف غنی

© ارگ ریاست جمهوری معرفی وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث توسط اشرف غنی
معرفی وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث توسط اشرف غنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارگ ریاست جمهوری افغانستان از معرفی وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث خبر داد.
جزییات توافق‌نامه سیاسی میان اشرف غنی و عبدالله فاش شد - اسپوتنیک افغانستان
جزئیات توافق‌نامه سیاسی میان اشرف غنی و عبدالله فاش شد

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان نوشت: محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان پیش از ظهر امروز طی مراسمی غلام بهاوالدین جیلانی را رسماً به عنوان وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث، معرفی کرد.

در این مراسم که در ارگ انجام شد و امرالله صالح معاون نخست ریاست جمهوری نیز حضور داشت، ابتدا فرمان رئیس جمهور غنی در خصوص تقرر غلام بهاوالدین جیلانی بحیث وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث از سوی داکتر فضل محمود فضلی رئیس عمومی ادارۀ امور ریاست جمهوری قرائت گردید.

سپس نجیب آقا فهیم وزیر پیشین دولت در امور رسیدگی به حوادث صحبت کرده، گفت که در روشنایی برنامه های دولت جمهوری اسلامی افغانستان، دیدگاه روشن را در مورد مدیریت آب ترسیم و راهبردی کاهش خطر حوادث را تدوین نمودیم که می تواند نقشۀ راه برای آینده باشد.

سپس غلام بهاوالدین جیلانی وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث صحبت کرد و ضمن تشکر از اعتماد رئیس جمهور و رهبری حکومت، گفت که نهایت خرسندم که در خدمت قرار دارم و تعهد می سپارم که برای خانۀ مشترک ما افغانستان از هیچ گونه تلاش دریغ ننمایم.

در آخر محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان صحبت کرد و به روح شهیدان افغانستان به ویژه شهیدان رویدادهای تروریستی اخیر کشور اتحاف دعا نمود.

رئیس جمهور ضمن تشکر از زحمات، تلاش ها، مدیریت سالم و تعهد نجیب آقا فهیم وزیر پیشین دولت در امور رسیدگی به حوادث، گفت که ما نباید منتظر وقوع حوادث باشیم، بلکه باید حوادث، آب و سیلاب ها را مدیریت کنیم.

وی در اخیر سخنانش گفت، که اقلیم در حال تغییر است، میزان مهاجرت نسبت به گذشته، بیشتر خواهد شد و ما باید تدابیر لازم را برای تغییرات اقلیمی داشته باشیم.

یادآوری می کنیم، که در افغانستان همه ساله در اثر سیلاب های موسومی صدها خانه ویران می شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала