پنتاگون: آمریکا در حال خروج نظامیان از افغانستان است

© AP Photo / U.S. Army/Spc. Zoe Garbarinoپنتاگون از ادامه‌ روند خروج نظامیان از افغانستان خبر داد
پنتاگون از ادامه‌  روند خروج نظامیان از افغانستان خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پنتاگون اعلام کرد که ایالات متحده هم‌چنان به خروج نیروهایش از افغانستان ادامه خواهد داد و انتظار می‌رود که طبق جدول زمانی تعیین شده با توافق طالبان به اجرا برسد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رویترز، جاناتان هافمن؛ سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که ایالات متحده هم‌چنان به خروج نیروهایش از افغانستان ادامه خواهد داد و انتظار می‌رود که طبق جدول زمانی تعیین شده در اوایل امسال و با توافق نیروهای طالبان، این روند پیش برود.

جاناتان هافمن، سخنگوی پنتاگون در یک نشست مطبوعاتی اظهار کرد این روند همچنان ادامه خواهد داشت. ما انتظار داریم که در زمان مقرر و طبق آنچه که با طالبان توافق کردیم، روند خروج نظامیان آمریکایی از خاک افغانستان ادامه پیدا کند.

آمریکا: حملات متوقف نشود خروج از افغانستان را ارزیابی مجدد می‌کنیم - اسپوتنیک افغانستان
آمریکا: اگر حملات متوقف نشود خروج از افغانستان را بازبینی می‌کنیم

سخنگوی پنتاگون پس از وقوع دو حمله بی‌رحمانه در افغانستان که در این هفته صورت گرفت، مجدد درباره‌ی خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان به اظهار نظر پرداخت. گرچه اینطور به نظر می‌رسد که داعش ترتیب این حملات را دیده است.

بر بنیاد موافقتنامۀ ایالات متحده و طالبان که در 29 فبروری در قطر امضا شد، قرار بود مذاکرات بین افغانان در 10 مارچ آغاز شود. اما اختلاف میان حکومت افغانستان و طالبان برسر مبادله زندانیان دو طرف، این مذاکرات تا کنون انجام نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала