Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از خود گذری ورنر برای لیورپولی شدن

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیمو ورنر
تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیمو ورنر ستاره تیم فوتبال لایپزیگ آلمان برای این که پیراهن تیم فوتبال لیورپول را بر تن کند، حاضر است یک فصل دیگر هم در آلمان بماند و به هیچ پیشنهادی هم توجه نکند.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره این فصل بوندسلیگا و تیم فوتبال لایپزیگ که در محراق توجه تیم های بزرگی از جمله لیورپول، منچستریونایتد و بارسلونا است، برای بازی در لیگ برتر و پیوستن به جمع شاگردان یورگن کلوپ مصمم است و حاضر است برای رسیدن به این هدف یک فصل دیگر هم صبر کند.

این در حالی است که احتمال میرود لیورپول به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا ویروس در این فصل نتواند برای ورنر اقدام کند.

در همین حال این فوتبالیست با وجود علاقه یونایتد و بارسلونا، قصد دارد یک فصل دیگر هم در آلمان بماند تا دست کم در تابستان 2021 پیراهن لیورپول را بر تن کند.

مبلغ آزادسازی این بازیکن در حال حاضر 55 میلیون پوند است، اما رقم او سال آینده کمتر خواهد شد و لیورپول میتواند ورنر را با رقمی نزدیک به 36 میلیون پوند هم خریداری کند.

تیمو ورنر با زدن 21 گل برای تیمش پس از لوای 25 گله بایرن مونیخ، به دنبال درخشش در رقابت های بوندسلیگا خواهد بود که از امروز با دیدار حساس دورتمند و شالکه آغاز میشود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала