Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت بازیکن جوان دورتموند با از سرگیری رقابت‌ها

© AFP 2023 / Odd ANDERSENBVB-Team nach der Explosion seines Busses, bei der ein Spieler verletzt wurde
BVB-Team nach der Explosion seines Busses, bei der ein Spieler verletzt wurde - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیووانی رینا، بازیکن جوان دورتموند قبل از آغاز دیدار این تیم برابر شالکه و در جریان آمادگی برای بازی مصدوم شد و جایش را به تورگان هازارد داد.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های بوندسلیگا، امروز و پس از توقف دوماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا از سرگرفته شد. برخی بازیکنان شاغل در این لیگ اما آغاز مجدد این رقابت‌ها را زود عنوان کردند و مدعی شدند که بازیکنان بدون آمادگی کامل پا به میدان خواهند گذاشت و این می‌تواند سبب مصدومیت آن‌ها شود.

Borussia Dortmund logosu - اسپوتنیک افغانستان
ترکیب اصلی دورتموند برابر شالکه اعلام شد+عکس

به نظر می‌رسد که نگرانی این بازیکنان به جا است و امروز در نخستین بازی که میان دو تیم دورتموند و شالکه در حال برگزاری است، بازیکن جوان دورتموند در جریان آمادگی برای بازی مصدوم شد و جایش را به بازیکن دیگری داد.

جیووانی رینا، بازیکن بریتانیایی که قرار بود با 17 سال سن جوان‌ترین بازیکن بوندسلیگا در فصل جاری لقب بگیرد، مصدوم شد و با چشمان اشکبار راهی نیمکت شد و تورگان هازارد به جای او وارد زمین شد.

این در حالی‌ست که کاپیتان دورتموند قبل از آغاز رقابت‌ها انتقاد شدید به مسئولان بوندسلیگا داشت و مدعی شد که بازیکنان موش آزمایشگاه نیستند که مورد آزمایش قرار بگیرند و به امنیت جانی آن‌ها توجه صورت نگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала