مودی ناجی هندی‌ها شد؛ مدیریت موثر در کنترول کرونا

© AP Photo / Saurabh Dasمودی ناجی هندی‌ها شد؛ مدیریت موثر در کنترول کرونا
مودی ناجی هندی‌ها شد؛ مدیریت موثر در کنترول کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهند که محبوبیت نخست‌وزیر هند طی ماه‌های اخیر افزایش یافته و به 80 یا حتی 90 درصد رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیویورک تایمز، افزایش محبوبیت نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند در نظرسنجی‌های اخیر نشانگر آن است که کنترول کرونا در هند که با مدیریت او صورت گرفته، رضایت جامعه از این نخست‌وزیر را به دنبال داشته و او را با حمایت بیشتری روبه رو کرده است.

مودی به مردم هند: 21 روز در خانه بمانید - اسپوتنیک افغانستان
مودی به مردم هند: 21 روز در خانه بمانید

این روزنامه نوشته است، چیزی که روشن است، این است که بسیاری از مردم هند قدردان مودی هستند.

نظرسنجی‌ها حاکی از آنند که بیشتر مردم هند چنین احساسی دارند. شرکت امریکایی «Morning Consult» که نظرسنجی اینترنتی انجام می‌دهد، نتایج نظرسنجی ها درباره محبوبیت مودی را نشانگر عملکرد بهتر او نسبت به دیگر رهبران جهانی دانسته است. محبوبیت مودی اکنون 80 درصد است که آماری بسیار بالاتر نسبت به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا و بسیاری دیگر از رهبران جهانی است.

نظرسنجی دیگری که توسط روزنامه تایمز هند انجام شده، نشان می‌دهد که 93.5 درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، بر این باورند که مودی مدیریت موثری در کنترول ویروس کرونا داشته است.

کارشناسان اما هشدار داده‌اند که پیامدهای اقتصادی کرونا ممکن است محبوبیت فعلی مودی را به چالش کشیده و آمار حمایت‌ها از او را کاهش دهد. مودی پیشتر نیز شاهد کاهش محبوبیت خود به دلیل مشکلات اقتصادی بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала