پیوستن یک فرمانده طالبان با ۲۳ تن از افرادش در ولایت فاریاب به نیروهای دولتی افغانستان

© سپاه 209 شاهین پیوستن یک فرمانده طالبان با ۲۳ تن از افرادش در ولایت فاریاب به نیروهای دولتی افغانستان
پیوستن یک فرمانده طالبان با ۲۳ تن از افرادش در ولایت فاریاب به نیروهای دولتی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سپاه ۲۰۹ شاهین از پیوستن یک فرمانده گروه طالبان همراهِ ۲۳ تن از افرادش در ولایت فاریاب به نیروهای دفاعی افغانستان خبر داد.
حمله طالبان در فاریاب با بجا گذاشتن ۶ کشته عقب زده شد - اسپوتنیک افغانستان
حمله طالبان در فاریاب با بجا گذاشتن ۶ کشته عقب زده شد

به گزارش اسپوتنیک، سپاه ۲۰۹ شاهین امروز شنبه ۲۷ ثور ۱۳۹۹ نوشت: صبح امروز ملا اکرم یک فرماندهِ محلی طالبان در ولسوالی گرزیوان ولایت فاریاب پس از درک حقانیت نیروهای دفاعی و امنیتی کشور دست از خشونت کشیده و همراهِ ۲۳ تن از افراد زیر دستش به منسوبین تولی قوت های محلی ارتش ملی همراه با سلاح و تجهیزات دست داشته‌ئ شان تسلیم شدند.

این سپاه در ادامه نوشته است، که ملا اکرم که از چند سال بدین طرف در صفوف جنایت کاران طالب فعالیت داشتند، میگویند ما به اشتباه خود و باطل بودن راهِ طالبان پس از آن پی بردیم که افراد طالبان به دستور پاکستانی ها دست به آزار و اذیت مردم میزدند، اموال و دارای مردم بی گناه را بزور دزدی میکردند و برای مقاصد تروریستی شان استفاده میکردند.

ملا اکرم می‌افزاید: ما بار ها شاهد جنایت تروریستهای طالب بودیم و با افراد تحت امرم تصمیم گرفتیم به نیروهای دفاعی و امنیتی تسلیم شده، پس از این در برابر مزدوران خارجی ایستاد شده و مردم خودرا از ستم و تعدی آنها نجات دهیم.

یادآوری می کنیم، که ولایت فاریاب یکی از ولایت های ناامن افغانستان است که در آن جنگجویان گروه طالبان حضور گسترده دارند و هر از گاهی دست به حمله های هجومی می زنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала