Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام جهانی 2018 بیانگر بزرگی پوگباست

© REUTERS / Christian Hartmann LivepicFootball Soccer - Germany v France - EURO 2016 - Semi Final - Stade Velodrome, Marseille, France - 7/7/16 France's Paul Pogba celebrates at the end of the game
Football Soccer - Germany v France - EURO 2016 - Semi Final - Stade Velodrome, Marseille, France - 7/7/16 France's Paul Pogba celebrates at the end of the game - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرد هافبک برازیلی منچستریونایتد به تمجید از هم تیمی فرانسوی اش یعنی پل پوگبا پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، شایعات زیادی مبنی بر علاقه پل پوگبا به ترک منچستریونایتد و پیوستن به یکی از دو باشگاه رئال مادرید یا یوونتوس مطرح شده است اما هافبک برزیلی شیاطین سرخ خواهان ماندن پوگبا در منچستریونایتد است.

به گزارش  اسپ.رته انتراتیوو، فرد به تمجید از هم تیمی خود، پل پوگبا می پردازد و امیدوار است تا او در منچستریونایتد بماند زیرا حضور او موجب پیشرفت این تیم خواهد شد. او در این رابطه می گوید:

 "پوگبا بازیکن بزرگی است. افرادی که هر روز در کنار او هستند، این موضوع را می دانند. هرکسی که جام جهانی 2018 فوتبال او را تماشا کرده باشد، می داند که او بازیکن بزرگی است. مطمئنا ما می خواهیم تا او در باشگاه ما بماند زیرا او چیزهای زیادی را به تیم ما اضافه می کند. او بازیکنی است که دارای کیفیتی فوق العاده ای است و بازیکنی قدرتمند در لیگ برتر انگلیس است. پوگبا می داند که چطور باید در لیگ برتر بازی کند پس قطعا من خواهان ماندن او در تیم هستم زیرا اطمینان دارم که او به ما خیلی کمک خواهد کرد. هر دوی ما پست یکسانی در فوتبال داریم اما هرچه بازیکن باکیفیت بیشتری در تیم حضور داشته باشد بهتر است. شما صرفا با 11 بازیکن تیمی را تشکیل نخواهید داد بلکه شما به یک ترکیب قدرتمند نیاز دارید. بنابراین من واقعا امیدوار هستم تا او بماند و اگر بماند، اطمینان دارم که در فصل آینده موجب تقویت تیم ما خواهد شد."

View this post on Instagram

A post shared by Fred Rodrigues (@fred08oficial) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала