کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا در اسپانیا

© Sputnik / Alejandro Martinez Velez /  مراجعه به بانک تصاویر کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا در اسپانیا
کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا در اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت اسپانیا امروز یکشنبه اعلام کرد، طی شبانه روز گذشته 87 مورد فوت ناشی از کرونا در این کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت اسپانیا امروز یکشنبه اعلام کرد، طی شبانه روز گذشته 87 مورد فوت ناشی از کرونا در این کشور به ثبت رسیده است، که این رقم پایین ترین میزان مرگ و میر کرونا طی دو ماه گذشته بوده است.

شمار مبتلایان به کرونا در اسپانیا از مرز 230 هزار نفر گذشت - اسپوتنیک افغانستان
شمار مبتلایان به کرونا در اسپانیا از مرز 230 هزار نفر گذشت

به گزارش وزارت صحت اسپانیا، طی 24 ساعت گذشته به کمک تست "پی سی آر" 421 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا به ثبت رسیده است و با این حساب مجموع شمار مبتلایان به این ویروس 231 هزار و 350 نفر می باشد. تعداد جان باختگان ناشی از ابتلا به کووید-19 در این کشور با افزایش 87 مورد جدید، به 27 هزار و 650 نفر رسیده است. شمار بهبود یافتگان نیز با افزایش 2719 مورد در شبانه روز گذشته به 149 هزار و 576 نفر افزایش یافت.

دولت اسپانیا اواخر ماه اپریل طرح خروج تدریجی از مقررات قرنطینه را ارائه داد. از 11 ماه مه بخشی از این کشور که تقریبا نیمی از جمعیت این کشور در آن ساکن است، وارد مرحله اول کاهش مقررات قرنطینه شده است.

از 18 ماه مه مناطق دیگری نیز وارد مرحله اول خواهند شد. پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا اعلام کرده است، در صورتی که روند شیوع این بیماری به همین روال پیش برود، این کشور اواخر ماه جون به زندگی عادی باز خواهد گشت. دولت اعلام کرده است، قصد دارد وضعیت فوق العاده که تا 24 مه اعلام شده بود را یک ماه دیگر تمدید کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала