Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با بهترین اکادمی جهان آشنا شوید؛ لا فابریکا رئال‌مادرید

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر اکادمی فوتبال Академия ФК "Краснодар"
اکادمی فوتبال   Академия ФК Краснодар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لا فابریکا اکادمی باشگاه فوتبال رئال‌مادرید که در دنیای فوتبال خروجی‌های با استعداد زیادی داشته یکی از بهترین آکادمی‌های جهان به شمار می‌رود.

به گزارش اسپوتنیک، آکادمی رئال مادرید نه تنها استعداد برای تیم اصلی به ارمغان می‌آورد بلکه صدها بازیکن، مربی و سایر کارمندان بالقوه خود را در سرتاسر جهان معرفی می‌نماید.

با استفاده از ارزش‌های مادرید شبکه پیمایشی رئال مادرید استعدادهایی را از سراسر اسپانیا و سراسر جهان به ارمغان می‌آورد که سپس در محل اقامت این باشگاه بمانند و لوس بلانکوس تمرین، غذا و پشتیبانی آموزشی برای شان ارائه می‌دهد. باشگاه به منظور تحریک ارزش‌های رئال مادرید به جوانان اقامتگاه آنان را مملو از عکس‌ها و آیکُن‌های گذشته کرده است. سزار ناواس بازیکن سابق مادریدی که تا رسیدن به تیم اول همه دسته‌ها را پشت سر گذاشت و کسی که دوره مربیگری خود را به پایان رسانده فقط یکی از این موارد است. وی به مارکا  گفت: "رئال مادرید مجموعه‌ای از ارزش‌ها را به شما می‌دهد که زندگی شما را نشان می‌دهد. من در شهر قدیمی ورزشی بزرگ شدم و شما می‌توانید ارزش‌های مادرید را در هر گوشه بو کنید.  اتاق h یک تراس دارد که مشرف به زمین‌هایی تمرینی است و آنها تمرین می‌دهند و بازی می‌کنند."

تا کنون 200 بازیکن از والدبباس خروجی گرفته‌اند. تیم اول شامل هفت بازیکن آکادمی است در حالی که 48 نفر دیگر شغل خود را در سایر باشگاه‌های لالیگا انجام می‌دهند و 55 نفر در بخش سگوندا بازی می‌کنند. علاوه بر این در حدود 25 بازیکن جوان در بالاترین سطح در بخش‌های برتر اروپا و دیگری به رقابت می‌پردازند. 20 تن در سایر مناطق جهان نیز این کار را انجام می‌دهند.

دوچرخه‌های این اکادمی نیز به عنوان یک تخته سنگ برای مشاغل مربیگری موفقیت آمیز خدمت می‌کند همانطور که در سال‌های اخیر ثابت شد. زین الدین زیدان دو فصل قبل از هدایت رئال مادرید، سرمربی کاستیا بود. در اولین دوره حرفه‌ای تیمش به سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید. رائول گونزالس به دنبال تقلید از این مربی فرانسوی است و اکنون هدایت تیم بی باشگاه را به عهده دارد. مربیان سابق کاستیا شغل‌های دیگری را در جای دیگری دارند: میشل (دانشگاه ملی)، لوئیز میگل (فصل را با آلباسه آغاز کرد)، سانتیاگو سولاری (سرمربی سابق رئال مادرید)، یولیان لوپتگی (سویا)، رافا بنیتز (رئال مادرید و لیورپول)، گوتی (آلمریا) و ژابی آلونسو (رئال سوسیداد بی) چهره‌های مطرح از این دست هستند.

بازیکنان سابق در سایر نقش‌ها و همچنین بازیکنان و مربیان، تعدادی دیگر از خروجی‌های سابق لافابریکا بوده و در حال کسب مقام‌های بالای باشگاه‌ها در سراسر جهان هستند مثل: ژوزه مانوئل لارا (مدیر آکادمی JEF یونایتد)، سزار ناواس (مدیر ورزشی روبین کازان)، پولیدو (دبیر فنی روبین کازان)، خاویر موران (مدیر ورزشی NK Istra).

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала