Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دشوار است لاوتارو به بارسا نه بگوید

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماسیمو موراتی می‌گوید که مسی بارسا را ترک نخواهد کرد و برای لاوتارو دشوار است تا در برابر پیشنهاد این تیم ایستادگی کند.

به گزارش اسپوتنیک، ماسیمو موراتی مالک سابق اینترمیلان، رویای حضور مسی را مدت‌هاست که در سر‌ می‌پروراند و دوست دارد تا روزی این ستاره آرجانتینی را در جمع نراتزوری‌ها ببیند.

O jogador argentino Lautaro Martínes celebra após marcar gol contra o Catar em jogo válido pelo Grupo B durante a Copa América, no Brasil. A partida foi disputada na Arena do Grêmio, em Porto Alegre. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لاوتارو – بارسلونا؛ انتقال در مرحله مهمی قرار دارد

موراتی اما در آخرین گفت‌وگویش مدعی شد که مسی از بارسا جدا نخواهد شد و امکان ندارد این بازیکن را به خدمت گرفت.

او به جی‌آر پارلامنتو گفت:"من همیشه خواب حضور مسی را اینترمیلان می‌بینم زیرا او بهترین بازیکن جهان است. جدایی او از بارسا اما ناممکن است و نمی‌توان او را در باشگاه دیگر تصور کرد".

 مالک سابق اینتر در ادامه به انتقال لاوتارو که بارسا در این اواخر به شدت وضعیت او را پیگیر است، پرداخت و مدعی شد که برای او نه گفتن به بارسا دشوار است.

موراتی گفت:" همه چیز به لاوتارو بستگی دارد. من در این اواخر متوجه هستم که بارسا پیشنهادات جالب و قابل توجه به او ارائه داده است که نگفتن به آن دشوار خواهد بود".
این در حالی‌ست که موراتی در حال حاضر هیچ ارتباطی با باشگاه اینترمیلان ندارد و مالکیت این باشگاه در اختیار گروه سانینگ و شخصی به نام استیون ژانگ است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала