Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو به تمرینات یووه بر می‌گردد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو قرار است روز سه‌شنبه به تمرینات تیم یوونتوس در تورین بازگردد.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس روز سه شنبه با بازگشت مهاجمش به تمرین از کریستیانو رونالدو استقبال می‌کند.

ابر ستاره پرتگالی اندکی پس از تعلیق سری آ به دلیل همه‌گیری کرونا ویروس ایتالیا را ترک کرد و به جزیره مادیرا دوماع گذشته را در قرنطین به سر برد.

در 5 ماه می او به تورین بازگشت جایی که برای رعایت اقدامات امنیت جامعه به‌خاطر جلوگیری از شیوع بیشتر کوید 19 طراحی شده بود باید 14 روز را در قرنطین سپری می‌کرد.

این دوره قرنطین او روز دوشنبه به اتمام می‌رسد و فوق ستاره پرتگالی برای بازگشت مجدد به همکاران خود در زمین تمرین آزاد می‌شود.

تمرینات یوونتوس هفته گذشته در سطح انفرادی آغاز شد و بازیکنان در اولین گام اقدامات فاصله اجتماعی را به شدت رعایت کردند.

نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته این هفته باشگاه‌های سری آ را برای بازگشت به تمرینات گروهی روز دوشنبه اجازه داد ضمن اینکه تصریح داشت که قبل از سرگیری فوتبال رقابتی به ضمانت‌های بیشتری نیاز است.

13 جون به عنوان تاریخ بازگشت احتمالی سری آ ذکر شده اگرچه خیلی چیزها به نتایج آزمایش روتین بستگی دارد که کلیه باشگاه‌ها به منظور اطمینان از این که تیم‌های‌شان ویروسی نیستند، بستگی دارد.

روز شنبه اینتر در بیانیه‌ای تأیید کرد که "تمام نتایج حاصل از آزمایش‌های پزشکی روز جمعه بازیکنان، کادر مربیگری، کادر مدیریت و باقی مانده اعضای این باشگاه منفی است."

با این حال این خبر در پارما چندان مثبت نبود زیرا این باشگاه فاش كرد كه تست‌های دو بازیکن‌اش مثبت است و حالا مجبور به قرنطین هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала