پوتین روسیه را تمدن جداگانه خواند

© Sputnik / Alexei Nikolskyولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ولادیمیر پوتین روسیه را نه فقط یک کشور، بلکه تمدن جداگانه خواند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین طی مصاحبه با کانال تلویزیونی "روسیه 1" گفت که روسیه تنها کشور نه، بلکه تمدن جداگانه است. روسیه مسیر خود را طی می نماید که به اساس تکنالوژی مدرن ترقی می کند. پوتین استفاده از تجربه سایر کشورها را به موازات تحولات داخلی حذف نکرد. بلکه افزود، همه ساحات - وسایل نقلیه بدون سرنشین، ژنتیک، طب، آموزش و پرورش- آن پایگاۀ خواهد بودند که به اساس آن کشور انکشاف خواهد کرد.

پوتین : روسیه آماده پیشرفت و دست‌یابی به تکنالوژی جدید است - اسپوتنیک افغانستان
پوتین : روسیه آماده پیشرفت و دست‌یابی به تکنالوژی جدید است

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اگر مسئولین بخواهند تمدن را حفظ کنند، باید روی آینده و توسعه تکنالوژی بهتر تمرکز شوند.

پوتین با بیان اینکه اگر روسیه پایگاه خود را نمی داشت، گفت: "ما واقعاً باید به آنچه که در سایر کشورهای جهان صورت گرفته، به دستاوردهای آنها نگاه کنیم، اما هرگز فراموش نکنیم که ما پایگاه خیلی خوبی را با خود داریم." روسیه از تسلیحات پیشرفته برخوردار نیست، که هنوز هیچ کشوری در جهان در اختیار آنها نیست.

در 16 می، پوتین نقش دانشمندان را در ایجاد سلاح های بی نظیر عالی ازیابی کرد. به گفته وی، علم پیشرفته – برای ایجاد شرایط برای ایجاد انواع تسلیحات ضروری است که فعلاً "در هیچ کشوری جهان" وجود ندارد. رئیس جمهور گفت: "اگر ما دانش بنیادی، مکتب های علمی، کادر های انجینری نمی داشتیم، غیر ممکن بود که به چنین موفقیت ها در عرصه تکنالوژی می رسیدیم. این امر کاملاً غیرممکن بود".

رهبر روسیه در پیامی به مجمع فدرال در مارچ 2018، آخرین تسلیحات روسیه را رونما کرده گفت: موضوع بحث سیستم راکتی استراتژیک Sarmat ، راکت بالدار کروز با برد نامحدود، کشتی های بی سرنشین تحت البحری و سیستم راکت هوایی "کنجال" صحبت می کنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала