کاهش بی سابقه قیمت خانه در اروپا

© Sputnik / Yuri Streletcکاهش بی سابقه قیمت خانه در اروپا
کاهش بی سابقه قیمت خانه در اروپا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس تحلیل کارشناسان حوزه مسکن، در پی همه‌گیری کرونا‌ویروس و بحران اقتصادی ناشی از آن، قیمت مسکن در اروپا شاهد کاهش چشمگیر خواهد بود.

به  گزارش اسپوتنیک، به گزارش پرتال Noticia.ru با استناد به داده های آژانس رتبه بندی S&P، طبق نتایج سال 2020، قیمت املاک و مستغلات مسکونی در اسپانیا، ایرلند، ایتالیا و انگلستان ممکن است 3-3.5 درصد کاهش یابد.

تحلیلگران پیش بینی می کنند که در پرتغال کاهش قیمت 2.5 درصد خواهد بود و در بلژیک، فرانسه و آلمان از 1.2 تا 1.4 درصد. به گفته آنها، به طور کلی افزایش قیمت در بازار مسکن اروپا را پیش از سال 2022 نمی‌توان انتظار داشت. این استثنا در سوئیس خواهد بود، جایی که حتی در سال 2020، با وجود همه گیر کروناویروس، املاک و مستغلات می توانند با 0.5 درصد افزایش قیمت داشته باشند.

به طور کلی کارشناسان "S&P" نسبت به گذشته در مورد بازار مسکن اروپا بدبین تر هستند. آنها پیش بینی می کنند که این بخش پس از بحران گسترده ناشی از «COVID-19»، خیلی سریع بهبود نیابد.

در اوایل ماه آپریل، آغاز فروش خانه در ایتالیا و فرانسه گزارش شده بود. به گفته نمایندگان معاملات مسکن، به طور کلی از زمان شروع همه‌گیری ابتلا به بیماری کرونا‌ویروس از ابتدای مارس 2020 تعداد ویلاهای و آپارتمان های خارجی فروشی با تخفیف تا 30 درصد افزایش یافته است. اما با وجود شروع فروش، تعداد درخواستها های خرید ملک در خارج از کشور در ماه مارس کاهش یافته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала