Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای جالب برادر پوگبا در مورد بنزما؛ کریم شوخی زشتی با من انجام داد

© AFP 2023 / GERARD JULIENKarim Benzema
Karim Benzema - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فلورنتین پوگبا برادر پل پوگبا از کریم بنزما در گفت‌وگویی شکایت کرد و مدعی شد که ستاره رئال با او شوخی زشتی انجام داده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید در روزهای قرنطینه جنجال‌هایی برای خودش خلق کرد و با دو بازیکن فوتبال فرانسه درگیر شده است.

Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
کفش‌های بنزما را دزدیدم

این بازیکن ابتدأ با ژیرو درگیر شد و خودش را برتر از مهاجم چلسی دانست و حالا برادر پوگبا مدعی شده که بنزما با او شوخی زشتی انجام داده است.

بنزما در گفت‌وگویی با هنی کمدین فرانسوی گفته بود که نمی داند که فلورنتین پوگبا کیست و آیا برادر پوگبا هم فوتبال بازی می کند یا نه.

حالا برادر پل پوگبا گفته است:" بعد از آن صحبت‌ها همه به من پیام دادند و گفتند که بنزما گفته است که من را نمی شناسد. اما من نمی‌خواستم پاسخی بدهم. حرف‌هایش عجیب و غیرقابل درک بود اما سعی کردم که به آن به عنوان یک شوخی زشت نگاه کنم. نمی دانم آیا حرفش جدی بود یا نه چرا که فکر می کنم دقیقا من را بشناسد و بداند چه کسی هستم ".

این در حالی‌ست که بنزما شوخی زشت‌تر از این با والبوئنا دیگر هم‌تیمی خودش در تیم ملی انجام داده بود و از او اخاذی کرده بود که سبب محرومیت دائمی او از تیم ملی شد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала