Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید، چلسی و یوونتوس در کمین مدافع بارسلونا + عکس

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
3 تیم بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید برای خرید ستاره جوان بارسلونا اقدام کردند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت «گل»، مدافع جوان و هالندی بارسلونا از حضور در این تیم ناراضی است و قصد ترک نیوکمپ را دارد. بنابراین رئال مادرید چلسی و یوونتوس برای نقل و انتقالات فوتبال اروپا در کمین او هستند. خاویر امبایامبا 18 ساله است و تابستان گذشته از تیمی در زادگاهش به بارسلونا پیوست و راهی تیم دوم آن شد.

کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
مثلث رویایی رئال مادرید در 2021؛ هالند و امباپه در کنار هازارد! + عکس

با این حال مربیان بارسلونا نظر مثبتی روی او نشان ندادند تا از حضور در تیم اصلی نا امید شود. این شرایط باعث شده امبایامبا از حضور در بارسلون ناراضی بوده و به فکر ترک نیوکمپ باشد. بر اساس این گزاش، تیم‌های چلسی رئال مادرید و یوونتوس در کمین مدافع بارسلونا ساویر امبایامبا نشسته‌اند تا او را در نقل و انتقالات فوتبال اروپا به خدمت بگیرند.

یوونتوس با خرید این مدافع جوان هلندی قصد دارد در پرورش یک دیلیخت دیگر سهیم باشد و روی او سرمایه‌گذاری کند. چلسی نیز سعی می‌کند از جوانان با استعداد در کنار بازیکنان با تجربه در ترکیب خود بهره برده و در آینده تیمی قدرتمند داشته باشد. اما زیدان که تخصص بسیار بزرگی در شناسایی بازیکنان جوان و آینده‌دار دارد، امبایامبا را نیز در قامت رافائل واران سال‌های جوانی می‌بیند که باعث آمدن او از فرانسه به مادرید شد.

این در حالی است که هر کدام از این سه تیم خریدهای دیگری را هم در برنامه نقل و انتقالاتی خود گنجانده‌اند. چلسی بازیکنانی چون اوپامکانو، تیمو ورنر و کوتینیو را می‌خواهد و یوونتوس نیز خرید یک مهاجم تمام کننده در کنار رونالدو را دنبال می‌کند. گابریل ژسوس، هری کین، میلیک، ایکاردی و چیزا بازیکنان مد نظر ساری برای خط حمله یووه هستند.

از طرفی رئال مادرید هم روی خرید اوبامیانگ در تابستان پیش رو تمرکز کرده و برای نقل و انتقالات 2021 برنامه جذب همزمان اریک هالند و کیلیان امباپه را در دستور کار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала