لاوروف: ما از تصمیم امریکا به خاطر فرستادن دستگاه های تنفس مصنوعی سپاسگزاریم

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: ما از تصمیم امریکا به خاطر فرستادن دستگاه های تنفس مصنوعی سپاسگزاریم
لاوروف: ما از تصمیم امریکا به خاطر فرستادن دستگاه های تنفس مصنوعی سپاسگزاریم  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه گفت، که فرستادن دستگاه های تنفس مصنوعی به روسیه توسط ایالات متحده امریکا یک پیشنهاد صادقانه است.
امریکا ۲۰۰ دستگاه تنفس مصنوعی به روسیه می‌فرستد - اسپوتنیک افغانستان
امریکا ۲۰۰ دستگاه تنفس مصنوعی به روسیه می‌فرستد

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه درباره فرستادن دستگاه های تنفس مصنوعی توسط امریکا به روسیه در نشست وزیران خارجه کشورهای دریای بالتیک گفت:- "رئیس جمهور امریکا در یک گفت و گوی تیلیفونی با رئیس جمهور روسیه گفته بود، که ایالات متحده امریکا ظرفیت تولید دستگاه های تنفس مصنوعی خود را افزایش داده است، ما می خواهم از تلاش های دولت روسیه برای مبارزه با گسترش ویروس کرونا پشتیبانی کنیم".

لاوروف تأکید کرد، که روسیه کمک های امریکا را یک پیشنهاد صمیمانه و صادقانه می داند.

این دیپلمات روسیه خاطر نشان كرد: "اكنون این طرح در حال حاضر در حال انجام برنامه های عملی است، در حال اجرا است. شرکای امریکایی ما در حال برنامه ریزی دو پرواز هستند که این دستگاه ها را به مراکز پزشکی روسیه تحویل دهند".

یادآوری می کنیم، که به تاریخ 7 ماه می ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ رئیسان جمهور روسیه و امریکا گفت و گوی تیلیفونی انجام داده بودند.

کاخ سفید پس از آن اعلام کرد، که ترامپ در گفت و گوی تیلیفونی با پوتین، آمادگی خود را برای ارائه کمک به روسیه در صورت نیاز به دلیل گسترش ویروس کرونا اعلام کرده بود.

پس از آن، رئیس جمهور امریکا گفته بود، که پوتین پیشنهاد او را برای تهیه دستگاه های تنفس مصنوعی پذیرفته است.

به گفته سخنگوی پنتاگون، ایالات متحده امریکا 200 دستگاه تنفس مصنوعی را با استفاده از هواپیماهای نظامی به روسیه تحویل می دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала