Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایده‌‍آل‌ترین سناریو برای ختم لیگ قهرمانان اروپا

© AFP 2023 / Paul EllisМатч 1/8 финала "Ливерпуль" - "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Матч 1/8 финала Ливерпуль - Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه اسپانیایی مدعی شده که گزینه اول یوفا برگزاری لیگ قهرمانان از مرحله یک چهارم به صورت تک بازی است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «آ.اس» اسپانیا، یوفا در نظر دارد تا پس از مشخص شدن تکلیف 4 تیم دیگر  صعود کننده، دور یک چهارم را به صورت تک بازی و در زمینی بی طرف برگزار کرده و نیمه نهایی نیز به صورت مجتمع در استانبول به انجام برسد. این ایده آل ترین سناریو برای به پایان رساندن لیگ قهرمانان در حداقل زمان ممکن است.

Матч 1/8 финала Ливерпуль - Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برنامه ادامه لیگ قهرمانان اروپا

پس از به پایان رسیدن لیگ‌ها، اتحادیه فوتبال اروپا در صدد است تا ادامه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را برگزار کند. به این منظور قرار است 28 جوزا جلسه اعضای یوفا برگزار شده و در این مورد تصمیم گیری شود. فوتبال زمانی تعطیل شد که هنوز 4 بازی دیگر از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باقیمانده بود.

یوفا چندی پیش اعلام کرد که اولویت این نهاد، به اتمام رسیدن لیگ های داخلی است؛ با این حال برخی کشورها همچون هالند، فرانسه و بلجیم، لیگ خود را نیمه تمام گذاشتند. تاریخ ادامه لیگ قهرمانان نیز 8 آگست و برای لیگ اروپا نیز 6 آگست پیش بینی می شود. باید دید در اجلاس پیش روی یوفا، در نهایت تصمیم نهایی چه خواهد بود.

پس از شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال در قاره اروپا، از شنبه گذشته رقابت های بوندسلیگا از سر گرفته شد و در اسپانیا و ایتالیا نیز تیم ها تمرینات خود را شروع کرده اند. قرار است به زودی تمرین تیم های انگلیسی نیز شروع شود.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала