Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: فصل نیمه‌تمام شود، در حق ما ظلم شده

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی آلمانی تیم صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر به درخواست برخی از اهالی فوتبال جزیره برای نیمه تمام ماندن فصل جاری این رقابت‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول در گفتگو با سایت «گل» موضع خود درباره ازسرگیری فصل را مشخص کرد و به برخی حرف و حدیث‌ها درباره لزوم نیمه تمام ماندن فصل جاری لیگ برتر پاسخ داد.

Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
کلوپ: فوتبال حتی بدون تماشاگران جذاب است
کلوپ در واکنش به احتمال نیمه تمام ماندن لیگ برتر انگلیس در صحبت با سایت «گل» گفت:«بحث‌هایی درباره اینکه این فصل از رقابت‌ها باید به کلی کنسل اعلام شود، وجود داشته است. وقتی شنیدم فقط با خودم گفتم "این یعنی چه؟ ما 76 درصد از بازی‌های فصل را انجام داده‌ایم و اکنون می‌خواهند که همه چیز لغو شود. اگر چنین اتفاقی رخ دهد من به شخص احساس خواهم کرد که در حق‌مان ظلم شده است. نمی‌شود بگویم که اصلاً چنین فصلی وجود نداشته است.»
مربی آلمانی سرخ چوشان لندن در ادامه صحبت‌‌هایش همچنان در این مورد بیان داشت:«لغو مسابقات در مقطع کنونی از نظر من ناعادلانه است. چون ما در صدر جدول هستیم. چه در بازی های که در زمین خود انجام دادیم و چه پیکارهای خارج از خانه، بیشترین امتیاز را گرفته ایم.پس امسال فصلی است که باید قهرمان باشیم.»

لیورپول تنها دو پیروزی دیگر می‌خواهد تا اولین قهرمانی‌اش در لیگ برتر انگلیس طی 30 سال گذشته را مسجل کند اما هنوز قطعی نیست که مسابقاتی که به دلیل شیوع کرونا دو ماه پیش به حالت تعلیق درآمدند، در ماه میلادی آینده از سر گرفته شوند. به همین دلیل همچنان گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال نیمه تمام ماندن فصل وجود دارد که به مذاق کلوپ خوش نمی‌آید.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала