Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کورتوا: رئال برای قهرمانی در لالیگا سخت تلاش خواهد کرد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League
تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه‌بان رئال مادرید تعهد سپرد که این تیم در صورت از سرگیری رقابت‌های لالیگا، تمام تلاشش را برای قهرمانی انجام خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، تمرینات گروهی رئال مادرید از دوشنبه گذشته دوباره از سرگرفته شده و این تیم خودش را برای شروع احتمالی لالیگا در اواسط ماه جون آماده می‌سازد.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هشدار به رئال؛ منچستر هم هالند را می‌خواهد

تیبو کورتوا دروازه‌بان بلجیمی رئال مادرید، در گفت‌وگویی مورد از سرگیری تمرینات گروهی تیم‌های لالیگا، صحبت کرد و مدعی شد که این تیم تمام تلاشش را برای کسب عنوان قهرمانی  لیگ انجام خواهد داد.

کورتوا به تلویزیون باشگاه در این مورد گفت:" نزدیک به دو ماه تمرین ما متوقف بود و نمی‌توانستیم بیشتر از این صبر کنیم. ما در خانه هم تمرین می‌کردیم اما تمرین تیمی متفاوت است. همه از وضعیت ما سؤال كردند و  اوضاع خوبی داریم. به طور كلی، همه احساس مثبت و آرامش می‌كنند. البته ما دروازه بان ها خوش شانس بودیم زیرا هفته گذشته هم توانستیم با مربی خاص خود تمرین کنیم".
این دروازه‌بان بلجیمی در ادامه در مورد از سرگیری رقابت‌های لالیگا نیز صحبت کرد و چنین گفت:" ما مشتاق هستیم که رقابت‌های لالیگا از سرگرفته شود و برای قهرمانی در آن بجنگیم. رئال برای قهرمانی در لیگ تمام تلاشش را انجام خواهد داد".

این در حالی‌ست که رئال مادرید در حال حاضر با دو امتیاز کمتر نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала