احتمال به سرقت رفتن اطلاعات موشک‌های نسل جدید جاپان

© Sputnik / Ildus Gilyazutdinovاحتمال به سرقت رفتن اطلاعات موشک‌های نسل جدید جاپان
احتمال به سرقت رفتن اطلاعات موشک‌های نسل جدید جاپان  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اطلاعات مربوط به جدیدترین نوع تسلیحات پیشرفته موشکی جاپان احتمال دارد در یک حمله سایبری به شرکت میتسوبیشی به سرقت رفته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه جاپانی "آساهی شیمبون" امروز گزارش داد وزارت دفاع جاپان در حال بررسی احتمال درز کردن جزئیات درباره یک موشک پیشرفته جدید، در یک حمله سایبری گسترده به شرکت "میتسوبیشی الکتریک" است.

پرتاب موشک های کوریای شمالی به سمت جاپان - اسپوتنیک افغانستان
پرتاب موشک های کوریای شمالی به سمت جاپان

این روزنامه با استناد به منابع دولتی که آن‌ها را شناسایی نکرده است، گزارش داد که وزارت دفاع جاپان مشکوک است که هکرها الزامات عملکردی موشک جدیدی را که به عنوان بخشی از روند مناقصه این پروژه به چندین شرکت صنایع دفاعی ارسال شده بود، دزدیده‌اند. این در حالی است که شرکت میتسوبیشی الکتریک، برنده مزایده برای ساخت نمونه اولیه محصول نبوده است.

شرکت میتسوبیشی اعلام کرد که در حال بررسی این گزارش است، اما واکنش دیگری نشان نداد. وزارت دفاع جاپان نیز واکنشی نشان نداده است.

بر اساس گزارش روزنامه آساهی شیمبون، موشک پیشرفته جاپانی از مدل موشک‌های مورد استفاده کشورهایی چون آمریکا، چین و روسیه است که مسیرهای بلند را با سرعت مافوق صوت طی می‌کند و می‌تواند از شبکه دفاعی موشک‌های دشمن برای انجام حملات دقیق عبور کند.

امکان دارد در بین جزئیات فاش شده اطلاعاتی مانند دامنه، نیروی محرکه و مقاومت این موشک در برابر گرما نیز موجود باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала