Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمرینات گروهی بارسلونا از سر گرفته شد + ویدیو

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان بارسلونا بعد از یک هفته برگزاری تمرینات انفرادی تمرینات گروهی خود را شروع کردند.

به گزارش اسپوتنیک، مطابق اعلام قبلی تیم‌های باشگاهی لالیگای اسپانیا از روز گذشته تمرینات گروهی خود را با رعایت موارد مندرج در پروتکل بهداشتی و پزشکی فدراسیون فوتبال اسپانیا از سر گرفتند.

بارسلونا و رئال مادرید هم جزو اولین تیم‌های لالیگایی بودند که از تمرینات گروهی امروز خود تصاویری را منتشر کردند تا هواداران‌شان را به تماشای دوباره بازی‌های آنها در آینده‌ای نزدیک امیدوار کنند. باشگاه‌های اسپانیایی که از دو ماه پیش به دلیل شیوع کرونا در این کشور فعالیت‌شان به حالت تعلیق درآمد، در قالب گروه‌های کوچک حداکثر 10 نفره تمرینات گروهی‌شان را از سر گرفتند.  

با وجود برطرف شدن محدودیت انجام تمرینات گروهی در لالیگا، تیم‌ها هنوز هم ملزم به رعایت یکسری مقررات هستند، از جمله اینکه گروه‌های تمرینی‌شان نباید از 10 نفر تجاوز کند و بازیکنان هم حق ندارند به صورت مشترک از امکانات داخل رختکن استفاده کنند.

باشگاه‌هایی لالیگا از 14 روز پیش تمرینات خود را به صورت انفرادی آغاز کردند، اما اکنون با ورود اسپانیا به فاز بعدی کنترل شیوع کرونا که در آن از یکسری محدودیت کاسته شده، فاصله میان بازیکنان هم در تمرینات کاهش پیدا کرده است.

آنها همچنین ملزم هستند که با خودروهای شخصی خود و به تنهایی وارد زمین تمرینی شوند و به تنهایی هم از آنها خارج شوند. گروه‌های 10 نفره تیم‌ها باید در زمین‌های متفاوت و در صورت عدم امکان انجام این کار در دو نیمه متفاوت از زمین بازی تمرین کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала