Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنگ رپینو با ترامپ تمام نشدنی است

© REUTERS / Christian HartmannСтавшая обладательницей «Золотого мяча» американская футболистка Меган Рапино выступает по видеосвязи
Ставшая обладательницей «Золотого мяча» американская футболистка Меган Рапино выступает по видеосвязи - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مگان رپینو با برچسب زدن رئیس جمهور آمریكا به عنوان "ملی گرای سفید" جنگ‌اش با ترامپ را ادامه داد.

به گزارش اسپوتنیک، مگان رپینو ستاره تیم ملی بانوان ایالات متحده بار دیگر با انتقاد از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا را "ملی گرای سفید" خواند كه چیزی جز نفرت ایجاد نمی‌كند.

کاپیتان بانوان آمریکا که با رئیس جمهور رابطه خوبی ندارد، در ابتدا و در جام جهانی بانوان 2018 اظهار داشت که اگر تیم‌اش قهرمان شود "به کاخ سفید نمی‌رود."

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

ترامپ سپس در جواب او گفت که اول پیروز شوند بعدا چنین برخورد کند، در حالی‌که آنها با شکست هالند در فینال این کار را انجام دادند و به قهرمانی رسیدند.

در ماه‌های گذشته نیز راپینو به جنگ‌اش با ترامپ ادامه داد و این‌بار او را نژاد پرست خواند.

رپینو به VICE گفت: "فکر می‌کنم می‌دانیم که مهاجرت باعث از بین رفتن شغل نمی‌شود برعکس در واقع برای اقتصاد خوب است و ما می‌دانیم که زنان نیز در نیروی کار برای اقتصاد خوب هستند. ما می‌دانیم که برابری برای اقتصاد خوب است. ما می‌دانیم که حبس گسترده برای جامعه بد است و در نتیجه هزینه‌های بیشتری را برای ما در پی دارد. پول در دراز مدت، جنگ با مواد مخدر ، هرچه ممکن باشد باشد، فکر می‌کنم این واقعاً مضر بوده است."

وی گفت: "اکنون بدیهی است که ما یک ملی گرای سفیدپوست داریم، فکر می‌کنم در کاخ سفید و افشای نفرت و"جدا" کردن بقیه کشور فقط منجر به نزا بیشتر بین مردم و ناامیدی بیشتر و اضطراب بیشتر و شده است.

رپینو افزود: "واقعاً هیچ چیز برای کاهش پایگاه دونالد ترامپ وجود ندارد. اینگونه نیست که او به آنها اشتغال زایی کند. اینگونه نیست که او زندگی را برای آنها بهتر کرده است. آنها از زندگی راضی نیستند. هیچ راهی برای پیشبرد وجود ندارد."

از رپینو همچنین در مورد این‌که قبلاً گفته بود علاقه دارد یك روز سیاست را دنبال كند پرسیده شد و او گفت: "اگر من قصد دارم این کار را انجام دهم من بزرگترین و برترین پست را می ‌خواهم. به این ترتیب من می‌توانم رئیس جمهور شوم اما پس از آن من باید هر کس دیگری را انتخاب کنم که باهوش‌تر است و واجد شرایط‌تری برخوردار است و در هر کاری بهتر است که کار را انجام دهیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала