Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: نویر با بایرن تمدید کرد + عکس

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر مانوئل نویر
مانوئل نویر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از فرازونشیب‌های فراوان مانوئل نویر دروازه‌بان با تجربه‌ی باواریایی‌ها در این تیم ماندنی شد.

به گزارش اسپوتنیک، مانوئل نویر که یکی از ستون‌های اصلی بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان به‌حساب می‌آید و در یک دهه‌ی اخیر یکی از بهترین بازیکنان جهان در پست خود بوده است قرارداد خود با اف‌سی هالیوود را تا سال 2023 تمدید کرد.

نویر در تابستان 2011 به بایرن پیوست و از آن زمان تاکنون 4 بار به عنوان بهترین دروازه بان جهان رسیده است. در سال 2014 او به عنوان بهترین ورزشکار اروپا و جهان انتخاب شد. وی تاکنون هفت قهرمانی در بوندس لیگا، پنج قهرمانی در جام حذفی آلمان DFB پوکال، و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان بخشی از قهرمانی سه گانه در سال 2013 و قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را نیز بدست آورده است. او همچنین در سال 2014 با آلمان در جام جهانی قهرمان شد.

مدیر باشگاه کارل-هاینز رامنیگ توضیح داد: " بایرن بسیار خوشحال است که مانوئل قرارداد خود را تا 30 جون 2023 تمدید کرد." مانوئل بهترین دروازه بان جهان و کاپیتان ما است. "

الیور کان، عضو هیئت مدیره باشگاه بایرن می‌گوید: "من به راحتی می توانم خودم را در شرایطی قرار دهم که مانوئل در آن قرار دارد. ما مسیری را که مانوئل می خواهد در این مرحله از زندگی حرفه‌ای خود انجام دهد را می دانیم و چه چیزی برای او مهم است. او اطمینان خاطر مهمی با این تمدید قرارداد به ما داده است. "

مانوئل نویر گفت: "در طول هفته‌های تعطیل برای همه‌گیر شدن کرونا ویروس، من نمی خواستم تصمیمی بگیرم زیرا هیچ کس نمی دانست که آیا، چه موقع و چگونه فوتبال بوندس لیگا ادامه خواهد یافت."

وی ادامه داد: "ادامه کار با مربی دروازه‌بان ما تونی تاپالوویچ برای من مهم بود. اکنون این مسئله برطرف شده است ، من با خوش بینی به آینده نگاه می کنم. من در بایرن بسیار راحت و در خانه هستم. بایرن یکی از برترین باشگاه های فوتبال اروپا است. "

حسن صالح حمیدزیچ ، مدیر ورزشی بایرن می‌گوید: "تمدید قرارداد برای تیم بایرن و همچنین مانوئل نشانه مهمی است. با هم شرایطی برد-برد ایجاد کرده ایم. این همان چیزی بود که برای مانوئل و برای ما بسیار مهم بود. مانوئل برای موفقیت مداوم بایرن، مسئولیت پذیری و استانداردهای جهانی است. من از ادامه کار خوشحالم. "

View this post on Instagram

A post shared by FC Bayern München (@fcbayern) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала