قرنطینه و افزایش آزار جنسی آنلاین کودکان در اروپا

CC0 / Pixabay / کودک آزاری
کودک آزاری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سوءاستفاده جنسی آنلاین از کودکان و نوجوانان در اتحادیه اروپا در پی شیوع ویروس کرونا و در جریان قرنطینه افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، محدودیت های قرنطینه ای که به دلیل همه گیر شدن کروناویروس در کشورهای اتحادیه اروپا اعمال شده است، عواقب غیر منتظره ای به همراه داشته است.

به گفته اداره پلیس اروپا (یوروپول) ، آزار و اذیت جنسی کودکان در کشورهای عضو اتحادیه اروپا افزایش قابل توجهی داشته است. پیشتر  در مورد افزایش خشونت در خانواده ها نیز گزارشاتی منتشر شد.

Четки в руках священника - اسپوتنیک افغانستان
صدها عکس پورنوگرافی کودکان در نزد کشیش مبارز با کودک آزاری یافت شد

این آژانس مبارزه با جرم و جنایت در اروپا اعلام کرد با بازشدن گام به گام مدارس و نظارت معلمان شاید مشخص شود که اوضاع بدتر هم بوده است و آمار قطعی و واقعی به ما گزارش نشده است.

گزارشهای کشور های عضو اتحادیه اروپا نشان می دهد که فعالیت‌های موسوم به پدوفیلی، آزار و تجاوز جنسی به کودکان، در سه ماه اخیر افزایش کم سابقه ای یافته است.

بیشترین افزایش فعالیت پدوفیل ها در اسپانیا ثبت شد، جایی که طی چند ماه گذشته مقامات بسیاری از بسترهای نرم افزاری را برای تعویض تبادل پورنوگرافی کودکان بستند.

  مقامات یوروپل اظهار امیدواری نموده اند که بزودی با باز شدن مدارس معلمان بتوانند بیشتر در زمینه آگاهی بخشی و خصوصا معرفی مجرمان به نیروهای پلیس کمک کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала