Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توصیه لوییز سوارز به لاوتارو: در اینتر بمان

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکن پیشین تیم‌های بارسلونا و اینتر میلان ترجیح می‌دهد ستاره‌ی آرجنتینی نراتزوری در این تیم بماند.

به گزارش اسپوتنیک، طبق تمام اخباری که از اسپانیا به گوش می رسد، لائوتارو مارتینز گزینه اول خط حمله بارسلونا است و بلوگرانا می خواهد هر طوری که شده، مهاجم آرجنتینی را به نیوکمپ منتقل کند. لوئیز سوارز میرامونتس، اسطوره مشترک سال های دور بارسلونا و اینتر (آخرین اسپانیایی برنده توپ طلا) معتقد است که لائوتارو باید در جوزپه مه آتزا بماند و از انتقال به بارسلونا صرف نظر کند. 

به نقل از روزنامه مادریدی مارکا، سوارز در مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت گفت: 

 "اگر من جای لائوتارو مارتینز بودم، تیمم را عوض نمی کردم. تصمیم بر سر ماندن یا نماند، سخت و پیچیده است، اما به نظرم اگر مسی او را فرا بخواند، تصمیم گیری سختی نخواهد بود. در هزر صورت ما داریم در مورد بازیکنی بسیار جوان صحبت می کنیم. کسی که زمان زیادی برای یک چالش جدید در آینده اش در اختیار دارد. بگذارید حقیقت را بگوییم؛ لائوتارو مارتینز در بارسلونا، کم تر از اینتر به چشم خواهد آمد. دوست دارم اکنون یک نصیحت به او بکنم: در اینتر بمان. "

سوارز در ادامه صحبت هایش از رابطه اینتر و ایکاردی گفت: 

 "واضح است که رابطه میان باشگاه و بازیکن خراب شده است. من فکر می کنم غیرممکن است که دوباره ایکاردی را در اینتر ببینیم. اینتر برای خرید بازیکن جدید، به پول فروش او نیاز دارد. به هر حال من دوست دارم که مثلث ایکاردی-لائوتارو-لوکاکو را در سن سیرو ببینم. "

View this post on Instagram

A post shared by Barça Glory (@fcbglory_) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала