Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موافقت چفیرین با حضور هواداران در بازی‌ها

© REUTERS / Juan MedinaБаннер фанатов клуба "Атлетико Мадрид"
Баннер фанатов клуба Атлетико Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الکساندر چفیرین رئیس یوفا اصرار دارد هواداران خیلی زود اجازه در ورزشگاه‌ها را خواهند یافت.

به گزارش اسپوتنیک، الكساندر چفیرین رئیس اتحادیه فوتبال اروپا بعد از اصرار هواداران اجازه خواهد داد كه خیلی زود آنان بازی‌ها را  از نزدیک تماشا کنند.

بوندس لیگا اولین لیگ برتر فوتبالی است که هفته گذشته پشت درهای بسته آغاز شد و تنها بازیکنان، کادر مربیگری و سایر پرسنل ضروری برای حضور در هر مسابقه مجاز بودند.

بقیه رقابت‌های لیگ برتری اگر ماه آینده همانطور که انتظار می‌رود از سر گرفته شود نیز بدون هواداران انجام می‌شود و همچنین گزارش‌هایی منتشر شده نشان می دهد کل فصل 2020-21 نیز بدون حضور هواداران پیش خواهد رفت.

با این حال چفیرین به دنبال این است که این ترس‌ها را برطرف کند و اصرار دارد که همه‌گیری کروناویروس از ورود هواداران برای مدت طولانی جلوگیری نمی‌کند.

چفیرین در پاسخ به این سؤال که چرا احساس می‌کند این بیماری در طولانی مدت ورزش را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد گفت: "این یک وضعیت جدی است اما اکنون رو به کاهش است و ما محتاط‌‌‌ تر عمل می‌کنیم. ما درباره ویروس اطلاعات بیشتری داریم و به طور کلی من فردی خوش بین هستم. من این دیدگاه آخرالزمانی را دوست ندارم که باید منتظر موج دوم و سوم یا حتی موج پنجم باشیم ... افرادی که می‌شناسید احتمالاً یک روز خواهند مرد اما آیا امروز باید نگران باشیم؟ فکر نمی‌کنم."

چفیرین افزود: "ما آماده هستیم و توصیه‌های مقامات را دنبال خواهیم کرد اما من شخصاً اطمینان دارم که فوتبال خوبِ قدیمی با هواداران به زودی باز خواهد گشت."

همچنین نگرانی‌هایی در مورد چگونگی تأثیر بحران در بلند مدت فوتبال وجود دارد با توجه به اینکه بخش مالی باشگاه‌ها به شدت تحت تأثیر قرار گرفته‌اند و کمبود جَوّ در بازی‌ها نگران کننده است.

چفیرین معتقد است که بازی‌ها زودتر از آنچه برخی پیش بینی می‌کنند به حالت عادی باز خواهد گشت.

وی اضافه کرد: "من فکر نمی‌کنم که هر چیزی برای همیشه تغییر کند. این یک تجربه جدید است و وقتی از شر این ویروس خلاص شدیم همه چیز به حالت عادی باز می‌گردد. فوتبال پس از جنگ جهانی دوم یا جنگ جهانی اول تغییر نکرد و به دلیل ویروس نیز تغییر نخواهد کرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала