Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی اینتری می‌شود؟

© REUTERS / Gonzalo FuentesEdinson Cavani
Edinson Cavani - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک منبع معتبر ایتالیایی از امکان پیوستن ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای پی‌اس‌جی به اینتر خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به جدایی احتمالی لاوتارو مارتینز از اینتر در پایان فصل جاری و پیوستن این بازیکن به بارسلونا، مدیران این باشگاه ایتالیایی در پی یافتن مهاجمی جایگزین برای این مهاجم آرجنتینی هستند.

مدیران باشگاه اینتر پیش از این روی جذب دریس مرتنز تمرکز کرده بودند، اما شبکه تلویزیونی «اسپورت ایتالیا» خبر داده که این مهاجم بلجیمی با وجود داشتن پیشنهادی دو ساله از اینتر به ارزش 14 میلیون یورو، تصمیم به ماندن در ناپولی گرفته است.

با این شرایط باشگاه اینتر گزینه دیگری را در نظر گرفته است تا در صورت جدایی لائوتارو مارتینس 22 ساله، دچار مشکل نشود. شبکه اسکای ایتالیا گزارش داد، باشگاه اینتر در نظر دارد در پایان فصل نسبت به جذب ادینسون کاوانی اقدام کند.

کاوانی 33 ساله که در پایان فصل جاری قراردادش با پاریسن‌جرمن به پایان می‌رسد، این فصل در کنار مصدومیت‌هایی که به آن دچار شده، به نوعی پشت مهاجمانی همچون نیمار، کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی مانده است.

باشگاه‌هایی همچون چلسی، منچستریونایتد، فلامنگو و چند باشگاه در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) از جمله باشگاه تازه تأسیس اینتر میامی هم وضعیت مهاجم پیشین ناپولی که بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به شمار می‌رود را زیرنظر دارند.

کاوانی که تاکنون در 300 بازی از رقابت‌های مختلف 200 گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده است، با PSG به پنج قهرمانی در لوشامپیونه، چهار قهرمانی در جام حذفی فرانسه، پنج قهرمانی در جام اتحادیه فرانسه و چهار قهرمانی در سوپرجام فرانسه دست یافته است.

او این فصل در 22 بازی از رقابت‌های مختلف برای پاریسی‌ها به میدان رفته و آمار هفت گل زده و سه پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала