Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا دست بردار نیست؛ سه عضو واتفورد مصاب شدند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
واتفورد تأیید کرد که تست یک بازیکن و دو نفر از پرسنل این باشگاه به‌خاطر کرونا مثبت است.

به گزارش اسپوتنیک، واتفورد اعلام کرده است که سه عضو این باشگاه طی دو روز گذشته آزمایش کرونا انجام داده‌اند و تست شان مثبت بوده است.

روز سه‌شنبه لیگ برتر تأیید کرد که شش نتیجه از مجموع 748 تست انجام شده برای بازیکنان و کارکنان باشگاه در روزهای یکشنبه و دوشنبه مثبت بوده است.

این لیگ تأیید کرد که آزمایشات مثبت از سه باشگاه مختلف بوده که یکی از تست‌های مثبت مشخص شد که یان وان دستیار سرمربی برنلی است که این باشگاه می‌گوید "بدون علامت است و در حال حاضر در خانه قرنطین و خوب می‌باشد".

سه شنبه شب واتفورد تأیید کرد که یک بازیکن و دو نفر از پرسنل این باشگاه آزمایش مثبت داشته‌اند و دوره‌ای از قرنطین را آغاز می‌کنند.

این باشگاه در بیانیه‌ای گفت: "باشگاه فوتبال واتفورد تأیید می‌کند که سه نفر در 48 ساعت گذشته آزمایش شان ویروس مثبت بوده است."

بیانیه افزود: "از این سه تست مثبت یکی بازیکن و دو نفر عضو هیئت هستند. هر سه خواسته‌اند محرمانه هدایات پزشکی رعایت شود و بنابر این باشگاه نام کسانی را که درگیر هستندرا مشخص نمی‌کند. این سه نفر اکنون به مدت هفت روز مطابق با پروتکل‌های مندرج در دستورالعمل‌های لیگ برتر، تا قبل از آزمایش دوباره در یک تاریخ بعد از جمع جدا می‌شوند.

همچنان واتفورد اضافه می‌کند: "رعایت دقیق دستورالعمل‌های لیگ برتر تضمین کرده که زمین تمرین بدون ویروس باقی بماند و یک محیط امن برای ادامه بازی بازیکنان باشد. این باشگاه همچنان با پرسنل آسیب دیده ارتباط نزدیکی برقرار خواهد کرد و اظهار نظری در این زمینه نخواهد داشت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала