Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا تابسان شلوغی در پیش دارد

عضو شوید
بارسلونا در بازار نقل و انتقالات بعدی می‌خواهد با خرچ 140 میلیون یورو به اضافه بازیکن وارد عمل شود.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا امیدوار است که در پنجره نقل و انتقالات آینده حدود 140 میلیون یورو در فروش مستقیم یا به عنوان بخشی از معاملات مبادله‌ای را خرچ نماید.

تعدادی بازیکن وجود دارد که می‌توانند به آنها کمک کنند تا به هدف خود برسند و دست آنها را برای ارائه پیشنهادات باز می‌دارند.

در فهرست فروش نام‌هایی چون سمدو، جونیور، امتیتی، راکتیچی، آرتورو ویدال، آلنیا، تودیبو و رافینیا قرار درند و بارسا آماده است تا زمانی که قیمت یا معامله مناسب باشد همه آنها را بفروشد.

در حالی که هدف بارسا به دست آوردن پول است اما نمی‌تواند بازیکنانش را در معاملات مبادله‌ای برای سایر بازیکنان در نظر بگیرد زیرا فوتبال در اسپانیا از ماه مارچ به حالت تعلیق درآمده و همین امر سبب شده تا بارسا در یک موقعیت دشوار قرار گیرد و حتی بازیکنان را مجبور به کاهش دستمزد شان کرده است.

نام‌های موجود با معاملات مختلف پیوند خورده است. راکییتیچ که در سال 2021 از قرارداد خارج می‌شود باید تابستان امسال برود تا سال دیگر به طور رایگان انتقال نکند. او یکی از بازیکنان در دروازه‌ خروجی است. ارزش وی طبق گزارش ترانسفرمارکیت حدود 20 میلیون یورو است همان رقمی که بارسا در سال 2014 در بدل او برای سویا پرداخت.

پرطرفدارترین بازیکنان سمدو و امتیتی هستند. مدافع راست پرتگال 32 میلیون یورو ارزش دارد اندکی کمتر از آنچه بارسا در سال 2017 برای خرید او پرداخت کرده است. وضعیت مدافع فرانسوی به همین صورت است، کاتالان‌ها می‌توانستند سرمایه گذاری 25 میلیون دالری خود را از سال 2016 جبران کنند.

بازیکن دیگر آرتورو ویدال در سال 2021 از قرارداد خارج می‌گردد و در این صورت می‌تواند به صورت رایگان از این باشگاه جدا شود.

او این هفته 23 ساله شد و بارسا ترجیح می‌دهد امسال وی را بفروشد. جوان‌ها و خروجی‌های اکادمی (آلنیا و رافینیا) بازیکنانی هستند که بارسا معتقد است علاوه بر تودیبو می‌توانند ارزش خوبی در بازار داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала