Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار و امکان یوونتوسی شدن

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مشکل بزرگ در راه پیوستن نیمار جونیور ستاره برازیلی پاریسن جرمن به باشگاه تورینی وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرنگار نزدیک به باشگاه یوونتوس، مسئله جالبی را در خصوص نقل و انتقالات یوونتوس افشا کرد؛ نیمار به یوونتوس پیشنهاد شده است.

رومئو آگرستی، خبرنگار معتبر گل ایتالیا در یک لایو اینستاگرام در خصوص نقل و انتقالات یوونتوس به صحبت پرداخت. آگرستی گفت تیم مدیربرنامه های نیمار، اخیرا نیمار را به یوونتوس پیشنهاد کرده است اما یووه این پیشنهاد را نپذیرفته است. دلیل این مسئله، عدم توانایی یوونتوس در پرداخت همزمان دستمزد سنگین کریستیانو رونالدو و نیمار است. 

نیمار در سال 2016 از بارسلونا به پی اس جی منتقل شد اما نتوانست با این تیم به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد یا برنده توپ طلا شود و عملکردی متوسط با توجه به مصدومیت های زیاد داشت.

 در فصل پیش و همچنین در فصل جاری شایعات زیادی در مورد خروج این ستاره از پاریس و برگشت وی به بارسا یا رفتن وی به رئال مادرید شنیده میشد که تا هنوز در حد شایعه باقی مانده است.

View this post on Instagram

A post shared by ene10ta Érre 🇧🇷 👻 neymarjr (@neymarjr) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала