Shops؛ انستاگرام و فیسبوک به تدریج به مغازه‌های انترنتی تبدیل می‌شوند

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Shops؛ انستاگرام و فیسبوک به تدریج به مغازه‌های انترنتی تبدیل می‌شوند
Shops؛  انستاگرام و فیسبوک به تدریج به مغازه‌های انترنتی تبدیل می‌شوند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تمام پلتفرم‌های بزرگ تلاش دارند تا به مغازه‌های انترنتی تبدیل شوند، انستاگرام و فیسبوک نیز مدت زیادی در این جهت حرکت دارند.

به گزارش اسپوتنیک، مارک زاکربرگ، موسس فیسبوک در جریان یک برنامه زنده انترنتی از پلتفرم جدید Shops رونمایی کرد که روشی جدید برای باز کردن فروشگاه‌های رایگان در فیسبوک و اینستاگرام خواهد بود و برای این کار حتی به ایجاد وب سایت نیازی نیست.

مالک یک شرکت فروش انترنتی، سرمایه‌دار ترین زن روسیه اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان
مالک یک شرکت فروش انترنتی، سرمایه‌دار ترین زن روسیه اعلام شد

اکنون همه شبکه‌های اجتماعی و غول‌های انترنتی سعی دارند تا به به فروشگاه‌های آنلاین تبدیل شوند. Google دارای پلتفرم  Google Shopping، Yandex دارای پلتفرم market  و VKدارای  پلتفرم Businessاست. فیسبوک و انستاگرام نیز مدت هاست که در این مسیر حرکت می‌کنند.

مسایل لوجستیکی این پلتفرم را Shopify، BigCommerce و Woo به عهده می‌گیرند.

کاربرانی که از صفحه یک برند خوش شان آمده باشد می‌توانند به سادگی بر روی دکمه "View Shop" (مشاهده فروشگاه) در فیسبوک و انستاگرام کلیک کنند و بدون ترک ارتباط با این شبکه‌های اجتماعی، محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند. حتی مشاغل نسبتاً بزرگ نیز قادر به فروش موفقیت‌آمیز در این پلتفرم هستند زیرا محصولات خود را می‌توان در اقلام مختلف کالاها که تعداد آنها نامحدود است، عرضه کرد.

زاکربرگ در جریان برنامه زنده انترنتی  خاطر نشان ساخت که همکاران وی تصمیم گرفتند این طرح بزرگ خود را همین حالا راه اندازی کنند تا به تجارت انترنتی برای بهبود وضع اقتصادی در جریان پاندمی ویروس کرونا کمک کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала