Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان زنان اروپا کَی بر می‌گردد؟

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال زنان
فوتبال زنان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال زنان اروپا احتمالا در اواخر ماه آگست در وین پی‌گیری خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، لیگ قهرمانان بانوان که به دلیل بیماری همه گیر کوید 19 در مرحله یک چهارم نهایی متوقف شده، به نظر می‌رسد نقشه راه مشخصی برای نتیجه گیری نسخه فعلی دارد. پس از ملاقات چهارشنبه گذشته با هشت باشگاه شرکت کننده، ایده که بالاترین نهاد قاره سبز در حال حاضر در نظر دارد این است که یک بازی فینال با هشت تیم در پایان ماه آگست در شهر وین برگزار شود، محلی که فینال در مرحله بعدی برگزار خواهد شد. به بارسلونا و اتلتیکو مادرید که در دور اول به مصاف هم می‌روند منتظر دریافت اخبار رسمی برای سازماندهی مجدد بازگشت خود به محل کار هستند.

اتلتیکو مادرید (اسپانیا) - بارسلونا (اسپانیا)؛ گلاسکوسیتی (اسکاتلند) - وولفسبورگ (آلمان)؛ المپیک لیونز (فرانسه) - بایرن مونیخ (آلمان) و آرسنال (انگلستان) - PSG (فرانسه) تیم‌هایی رو در روی هم در مرحله یک چهارم نهایی هستند که باید در تاریخ 24/25 مارچ و 1/2 اپریل بازی می‌کردند.

فدراسیون آلمان در روز چهارشنبه فاش کرد که این کشور با دو نماینده در بین هشت تیم برتر اروپا، تنها لیگ اصلی بانوان است که به نظر می‌رسد رقابت‌های داخلی را از سر می‌گیرد و این کار را در 29 ماه می انجام خواهد داد. بقیه کشورها قبلاً از این فصل انصراف داده‌اند و تیم‌ها در انتظار بازگشت دوباره لیگ قهرمانان برای شروع تمرین هستند.

تا به امروز تنها 7 تیم از میان 132 شرکت کننده موفق شده‌اند نام خود را در رکورد برنده بیشترین عنوان قهرمانی این رقابت‌ها بگنجانند: المپیک لیونز (6) قهرمان و مدافع فعلی، FFC فرانکفورت (4)، اومئو (2)، توربین پوتسدام (2)، وولفسبورگ (2)، آرسنال (1) و دویزبورگ (1)، بهترین طبقه بندی یک تیم اسپانیایی فینال است که سال گذشته توسط بارسلونا برگزار شد اما نتیجه را به المپیک لیونز واگذار نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала