مسترکارت دورکاری کارکنانش را تا قبل از کشف واکسین کرونا تمدید کرد

CC BY 2.0 / Håkan Dahlström / MasterCard credit cardمسترکارت دورکاری کارکنانش را تا قبل از کشف واکسین کرونا تمدید کرد
مسترکارت دورکاری کارکنانش را تا قبل از کشف واکسین کرونا تمدید کرد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت مستر کارت به کارکنان خود اعلام کرده که تمامی پرسونل آن امکان دور کاری را تا تا زمانی که اوضاع بحرانی تحت کنترل در بیاید و واکسن کرونا و در اختیار عموم مردم قرار بگیرد، خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت مسترکارت به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان پلت‌فرم و سرویس‌های پرداخت بانکی در جهان به تازگی به تمامی کارکنان و پرسونل خود اعلام کرده که با توجه به تداوم شرایط بحرانی پاندمی کرونا همچنان امکان دورکاری را خواهند داشت و لزومی ندارد در این شرایط در محل کار خود حضور یابند.

کارمندان مجاز دائمی برای «دورکاری» را دریافت کردند - اسپوتنیک افغانستان
کارمندان توییتر مجاز دایمی برای «دور کاری» دریافت کردند

میشل فراکارو، یکی از مدیران ارشد مستر کارت در گفت‌وگویی با گزارشگر رویترز خاطر نشان کرده است: ما هیچ توقعی از حضور فیزیکی کارکنان و پرسونل خود به محل کار نداریم چرا که هنوز نمی توان گفت بحران پاندمی کرونا تحت کنترل درآمده است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: بنابراین کارکنان و پرسونل فعال در شرکت مستر کارت قادر خواهند بود تا زمانی که اوضاع بحرانی تحت کنترل در بیاید و واکسین کرونا و در اختیار عموم مردم قرار بگیرد، به دور کاری خود ادامه داده و از منزل و با استفاده از رایانه‌های شخصی به کار و فعالیت های شغلی خود بپردازند.

او همچنین تاکید کرد: در شرایط کنونی جهان و تا قبل از کشف واکسین و داروی قطعی این ویروس خطرناک و مرگبار، تمدید دورکاری کارکنان در شرکت‌های مختلف در سراسر جهان کمترین کاریست که می‌توان انجام داد و تنها راه فرار از ادامه یافتن بحران به نظر می رسد.

این شرکت که از بزرگترین شرکت‌های پرداخت مالی و بانکی در جهان و از رقبای سرسخت ویزاکارت به شمار می‌رود، بالغ بر 20 هزار نفر در جهان را به استخدام خود درآورده که دفتر مرکزی آن در شهر وست چستر حومه نیویورک ایالات متحده امریکا واقع شده است.

شرکت ویزا کارت نیز روز گذشته با انتشار ایمیلی به کارکنان خود اعلام کرده بود که تمامی پرسونل آن امکان دور کاری را تا پایان سال جاری میلادی خواهد داشت. 

پیشتر نیز یکی از رقبای آن شرکت امریکن اکسپرس روز دوشنبه از تمدید دورکاری پرسونل خود تا پایان سال جاری میلادی خبر داده بود.

همچنین یکی دیگر از شرکت‌های تکنولوژی فعال در حوزه پرداخت بانکی، شرکت Square، اعلام کرده بود که تمامی پرسونل آن حق انتخاب دورکاری تا همیشه را خواهند داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала