Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌یونایتد برای خرید سانچو پول ندارد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اولدترافورد Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه اولدترافورد  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد برای انتقال 100 میلیون پوندی جیدون سانچو پولی ندارد زیرا این باشگاه در بحران کرونا نیز ضرر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به بیماری کروناویروس و فقدان حضور در لیگ قهرمانان، بدهی‌های منچستریونایتد به 429 میلیون پوند افزایش یافت که رشد آن به 127.4 میلیون پوند می‌رسد.

اد وودوارد مدیراجرایی این باشگاه پیش از این تأكید كرده بود كه جمع آوری پول‌های بزرگ در تابستان آینده از این جدول خارج است.

اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
افزایش‌ بدیهی‌های من‌یونایتد در پی بحران کرونا

با این حال شایعاتی درباره شیاطین‌سرخ نشر شده که آنان از خرید جیدون سانچو، جودی بلینگهام، جک گریلیش یا جیمز مدیسون امتناع ورزیده‌اند.

بنابراین هواداران باشگاه‌های رقیب اهداف مورد نظر من‌یونایتد را زیر نظر گرفته و تصمیم گرفتند آنان را به سخره بگیرند.

وینس کاربر توییتر نوشت: "هواداران منچستر یونایتد چهره‌های خود را پنهان می‌کنند که اکنون راز کوچک باشگاه‌شان فاش شده است. این رسمی است شما پول برای سانچو ندارید."

یکی دیگر افزود: "اوووف. فکر کنید یونایتد نیاز به ادامه کار دارد. در آنجا هواداران می‌خواهند فصل را باطل کنند و هنوز هم فکر می‌کنند که می‌توانند سانچو را به دست بیاورند."

یکی از هواداران چلسی خندید: "اما سانچو در حال اتحاد است. من هفته‌ها قبل به همه شما گفتم که چلسی همیشه در این مسابقه خوب بود و با همه گیری چیز خاصی قطعی نیست اما چلسی در این رقابت‌ها پیش‌رو است."

در حالی که یکی دیگر از هواداران چلسی شوخی می‌کرد: "اما طبق گفته هواداران یونایتد با گردش مالی آنها می‌توانند به راحتی سانچو، کین، گریلیش و کولیبالی را..."

یکی از حامیان منچسترسیتی توئیت کرد: "1/5 ارزش منچستریونایتد در 3 ماه از بین رفت. موفق باشید با سانچو، بلینگهام و گریلیش."

روز پنجشنبه بیانیه یونایتد توضیح داد: "درآمد پخش برای سه ماه 26.0 میلیون پوند بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 27.8 میلیون پوند یا 51.7٪ کاهش را نشان می‌دهد. در درجه اول به دلیل کاهش 15.0 میلیون پوندی لیگ برتر به دلیل پخش تلویزیونی به دنبال تاخیر و تغییر برنامه‌های پخش شده در فصل فوتبال 2019/20، عدم شرکت در لیگ قهرمانان یوفا و تأثیر بازی دو بار کمتر از بازی‌های خارج از لیگ برتر است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала