پنهان‌کاری امریکا در ارائه آمار مبتلایان به کروناویروس

© REUTERS / Jason Redmondپنهان‌کاری امریکا از ارائه آمار مبتلایان به کروناویروس
پنهان‌کاری امریکا از ارائه آمار مبتلایان به کروناویروس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان امریکایی نمی تواند آمار مبتلایان کروناویروس را در سه ایالت اعلام کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بی‌ز فید نیوز، دانشمندان امریكایی که مصروف مطالعه کروناویروس و جمع آوری آمار مبتلایان به این ویروس اند، شکایت کردند که نمی تواند در مورد مبتلایان سه ایالت آریزونا، جورجیا و فلوریدا صحبت کنند.

از نظر این دانشمندان، چنین محدودیت های شدید در مورد اظلاعات، منجر به کاهش سطح اعتماد به مراکز درمانی می شود. مشخص شده است که مقام های سه ایالت دانشمندان را به شدت در داده های آماری محدود می کنند. یا اطلاعات را با تغییرات منتشر می کنند.

پمپئو بار دیگر چین را به پنهان کاری در انتشار و شیوع کرونا متهم کرد  - اسپوتنیک افغانستان
پمپئو بار دیگر چین را به پنهان کاری در انتشار و شیوع کرونا متهم کرد

با ابزار نگرانی، کارمندان مرکز انکولوژیک فرد هوچینسون می گویند: "مردم با دیدن آماره های غیر واقعی، به خیابان‌ها بیرون می شوند، آلوده می شوند و می میرند".

جفری لوی، استاد دانشگاه جورج واشنگتن گفت: "وقتی آمارهای سازمان جهانی صحت به مدت طولانی نادرست باشند، آنها فوراً اعتماد عمومی را تضعیف می کنند. آنچه که مهم است، نمی توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که دانشمندان متهم به تغییر آمارها و اطلاعات در مورد مبتلایان اند.

فوریدا در لیست فهرست ایالت هایی است که بیشتر مبتلایان کروناویروس را دارد. پس چهار ماه محدویت و قرنطینهدر این ایالت برداشته شده است.

سازمان جهانی بهداشت یازدهم ماه مارچ ویروس جدید کرونا موسوم به کووید-19 را یک بیماری همه گیر خواند. طبق آخرین گزارش این سازمان، تاکنون بیش از 4.8 میلیون نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده و بیش از 319 هزار نفر در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала