Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا و فرناندز هم به تمرین آمدند

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد
پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از برگشت بازیکنان منچستریونایتد به جلسه تمرینی در مجموعه کارینگتون، امروز پاول پوگبا و برونو فرناندز هم به تمرین آمدند.

به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا و برونو فرناندز در اوقات تعیین شده از قبل با هم به زمین تمرین منچستر یونایتد رسیدند.

به بازیکنان یونایتد فُرصت تعطیلاتی داده شد تا روز چهارشنبه از بازگشت به مجموعه کارینگتون این باشگاه گزارش دهند زیرا تمرینات از سرگیری مجدد لیگ برتر ممکن است ماه آینده انجام شود.

یونایتد برای تیم خود جلسات تمرینی گروهی برگزار کرده و MEN مدعی‌ست که پوگبا و فرناندز امروز پنجشنبه در همان زمان‌های از قبل تعیین شده به تمرین رفتند.

پوگبا از باکسینگ دی به دلیل مصدومیت مچ پا در یونایتد بازی نکرده و فرناندز با قراردادی 68 میلیون پوندی در پنجره نقل و انتقالات جنوری از اسپورتینگ لیسبون وارد شد. فرناندز در یونایتد تأثیر کاملی داشته و انتظار می‌رود بین هواداران او و پوگبا شروع به کار کنند.

اوله گونر سولسشایر مربی یونایتد گفته: "بازیکنان خوب همیشه می‌توانند با هم بازی کنند. بنابراین قطعاً این یک بله بزرگ است (که پوگبا و فرناندز می‌توانند با هم بازی کنند). اما من همچنین اسكات [مك تامینای]، فرد، نمانیا [ماتیچ) را نیز دارم. شما سه بازیکن نیز در آنجا دارید و فقط نمی‌توانید با هافبك بازی كنید."

او افزود: "اما بسیاری از بازی‌ها در حال آمدن هستند و من مطمئن هستم که می‌توانیم ارتباط خوبی بین آنها پیدا کنیم و ما به عنوان یک تیم مربیگری در مورد آن بحث کرده‌ایم."

هیچ یک از بازیکنان و کارمندان یونایتد برای کوید 19 تست‌ مثبت نداشته اند.

بازیکنان لیگ برتری از تمرین تماسی منع شده‌اند و باید فاصله‌های اجتماعی را در محل باشگاه حفظ کنند. دکتر استیو مک نالی پزشک باشگاه یونایتد روز دوشنبه پیش از بازگشت بازیکنان در کارینگتون حضور داشت.

دستیار مدیر یونایتد مایک فلان روز چهارشنبه به کارینگتون بازگشت و توییت کرد: "بازگشت به کار. مراحل کوچک... هنوز هم پیروی از توصیه‌های پزشکی و نقش ما در کمک به ملت برای بازگشت به پاهای خود بسیار مهم است. سریع‌تر امیدواریم دوباره بتوانیم OT را لرزاند ... 2 متر از هم فاصله داریم ... دست‌های خود را بشویید ... بیایید این مورد را بزنیم #StaySafe."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала