Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار مربی پرافتخار ایتالیا به مارتینز؛ نیمکت‌نشین بارسایی‌ها نشوی!

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مربی نام‌دار و پرافتخار فوتبال ایتالیا به مهاجم آرجنتینی اینتر هشدار داد که با رفتن به بارسلونا مبادا نیمکت‌نشین شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت «گل»، فابیو کاپلو به ستایش از لاوتارو مارتینز، مهاجم آرجنتینی اینتر پرداخت اما از رفتن او به بارسلونا هشدار داد. مربی پرافتخار ایتالیایی‌ها به این باور است که ستاره شدن در سر‌ی‌آ بهتر از نیمکت نشینی برای بارسایی‌هاست.

سرخیو آگوئرو بازیکن منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
مهاجم با تجربه سیتی گزینۀ جانشینی لاوتارو مارتینز در اینتر
مربی سابق رئال مادرید، یوونتوس و میلان معتقد است که مارتینز برای رسیدن به ترکیب اصلی بارسلونا با چالش بزرگی روبه‌رو خواهد بود. کاپلو در گفتگویی در این مورد بیان داشت:«لاوتارو مارتینز بازیکن بسیار خوبی است. او با کیفیتی بالا، سرعت بسیار زیاد و بی‌نقص در خط حمله یک بازیکن همه چیز تمام است. رفتن به بارسلونا و قرار گرفتن در ترکیب اصلی با حضور لوئیس سوارس یک کار مشکل است. به نظرم ستاره شدن در اینترمیلان بهتر از نیمکت نشینی در بارسلونا است.»

مارتینز به گزینه اصلی بارسلونا برای تابستان 2020 بدل شده و باشگاه آبی‌اناری قصد دارد هر جور که توانسته ستاره اینترمیلان را خریداری کند. وی در 31 بازی این فصل برای نراتزوری توانسته 16 گل به ثمر رساند.

 مارتینز سال 2018 از ریسینگ اسپانیا به اینترمیلان آمد و توانست با درخشش نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد. وی در 66 بازی برای نراتزوی 25 گل به ثبت رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала