Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتور راضی شد؛ پیانیچ را بارسایی بدانیم؟

© AFP 2023 / LLUIS GENEآرتور ملو بازیکن بارسلونا
آرتور ملو بازیکن بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به‌نظر می‌رسد آرتور ملو هافبک برازیلی بارسلونا با توجه به تعدد هافبک‌های این تیم قصد فکر کردن به پیشنهاد یوونتوس را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، مدت هاست که اخبار معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو توسط یوونتوس و بارسلونا در رسانه ها منتشر می شود.

در همین حال گاتزتا دلو اسپورت گزارش می‌دهد، ایده معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو ماه گذشته مطرح شد که بارسلونا از این ایده استقبال کرد. بارسلونا برای جذب میرالم پیانیچ تمایل زیادی دارد و یوونتوس نیز فقط آرتور را از بارسا می خواهد. ممکن است طی همین ماجرا، کیکه ستین به آرتور ملو اعلام کند که جایگاه او در ترکیب اصلی بارسلونا تضمین شده نخواهد بود. این بازیساز برازیلی همیشه تمایل خود برای ماندن در بارسلونا را ابراز کرده بود اما از روز چهارشنبه، دوباره راه مذاکره میان آرتور ملو و یوونتوس باز شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Arthur Melo (@arthurhmelo) on

با موافقت بارسلونا جهت این معاوضه، یوونتوس امیدوار است تا با جلب رضایت آرتور، معاوضه پیانیچ و آرتور را نهایی کند. طبق گزارش گاتزتا، سیستم مالیاتی ایتالیا دلیلی است که آرتور انتقال به یوونتوس را در نظر می گیرد. سیستم مالیاتی ایتالیا نسبت به اسپانیا انعطاف بیشتری دارد و بازیکنان خارجی در ایتالیا، مالیات کم‌تری را نسبت به اسپانیا پرداخت می کنند و پیشنهاد مالی قابل توجه یوونتوس، می تواند در بلند مدت از نظر درآمدی به نفع آرتور ملو باشد. معامله بارسلونا و یوونتوس می تواند با معاوضه میرالم پیانیچ و ماتیا دی شیلیو با آرتور ملو نهایی شود.

View this post on Instagram

A post shared by Miralem Pjanić (@miralem_pjanic) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала